ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ja .......wat zal ik er eens over zeggen. Ik heb de eerste drie hoofdstukken gelezen, de sex-scène en het einde. Zij is een lange, platte bonenstaak in onaantrekkelijke bruine kleren. Hij is nog maagd en weet zich geen raad met leden van het andere geslacht.
Hij is wel gecharmeerd van ene Annie die wel vrouwelijk is. Dit staat er als hij wegrijdt bij Annie en Sophronia (ja, zo heet ze echt): Hij zag dat Annie hen uitwuifde. Anderhalve meter achter Annie stond Miss Sophronia als een lange, bruine schaduw hem na te staren.
Sorry dames, op dat moment heb ik het boekje dichtgeklapt.

Saskia d.d. 05-07-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek is braver dan we gewoon zijn. In het begin moest ik echt even doorbijten, maar na een tijd werd het beter.
Zeke, de held, is bang voor vrouwen. Maar als je ziet met wat voor vrouwen hij wordt geconfronteerd ... Ik zou ook bang zijn!
Sophriona (wat een naam trouwens) laat zich in het begin leiden door haar moeder, maar ze ontluikt tot een sterke vrouw die zich niets aantrekt van de mening van de andere dorpsbewoners. Ze neemt de plaatselijke prostituee en diens zoontje onder haar hoede en geeft ze een beter leven.

Er is in dit boekje geen allesverterende passie, maar eerder het honingzoete verkennen van elkaars lichaam. Ze zijn beiden nog maagd. Dit leek mij eerder een boek voor jongvolwassenen.

Hier nog een leuke quote van nét nadat ze voor de eerste keer met elkaar hebben gevrijd:

'Zeke pakte haar bij de pols en trok haar hand weg. "Denk je ... denk je dat mijn stotershaantje ..." Hij haalde diep adem. De zweetdruppeltjes parelden op zijn voorhoofd. "... nog eens in jouw hoenderhok mag rondstappen? Voordat hij het uitkraait?"'

Mijn cijfer: 7

Stefanie d.d. 21-12-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling