ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 399 - Bitter bedrog
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 22:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is deel 2 uit de serie over de Trent-tweeling. Helaas heb ik deel 1 niet gelezen waardoor ik toch een soort valse start heb gemaakt.
Spannend verhaal dat helaas wat voorspelbaar is. De liefde tussen de held en heldin is zeer ontroerend en lief.

Mijn cijfer: 7,5

Nol d.d. 14-12-2005

---------------------------------------------------------------------------------

Het begin van het boek kon me weinig bekoren, maar na ongeveer 1/3 begon het spannender te worden en werd het nog een goed boekje.
Ik had de indruk dat het een tweede deel van iets was, maar dat blijkt toch niet zo te zijn.
Beroemde personen doen er ook in mee : Jean Lafitte de piraat en Beau Brummel.
Het begint ook met een veldslag waar ik nog nooit van gehoord had : de slag van New Orleans? Het speelt zich dus zowel in Amerika als in Engeland af en ik moet zeggen dat het pas leuk wordt als ze naar Engeland gaan. Ik vind het leuk als Jonathan jaloers wordt...
Twee mensen die heel erg verliefd zijn, maar door een geheim elkaar verliezen en tenslotte elkaar (natuurlijk) terug vinden...

Ik geef het een 8!

Ladybug d.d. 14-11-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Als je begint te lezen in dit boek, val je echt middenin een verhaal, het is dan ook het tweede deel van een reeks (eerste deel is: The duke’s lady). Er wordt wel uitgelegd wat er voordien gebeurde, maar toch had ik het gevoel dat dit echt een geheel vormde met het vorige deel, dat de twee delen samen gewoon één boek vormen. Elizabeth heeft heel wat meegemaakt en Jonathan, die gewond is, is hier niet van op de hoogte. Elizabeth kiest er hierdoor voor haar geplande huwelijk niet te laten doorgaan. Twee jaar later ontmoeten ze elkaar opnieuw.
Het verhaal speelt zich gedeeltelijk af in Amerika en gedeeltelijk in Engeland. Er is heel wat afwisseling: oorlog, gewonden, verkrachting, ontvoering, een ongeluk, de gevangenis en piraten. Maar ook romantiek en erotiek, vooral in het tweede deel. Er zijn ook veel nevenpersonages, maar geen die echt interessant zijn. Jonathan is nogal op zichzelf gefocust en ziet daardoor de problemen van Elizabeth niet. Het einde was heel voorspelbaar.

Cijfer: 7

Martine d.d. 24-02-2012

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling