ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 12:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit weer geen superboek. Het vorige vond ik ook wel leuk, maar niet super. Simon komt na een verbanning van 7 jaar weer in Londen en wordt weer door de koning ‘gedwongen’ om zijn bastaarddochter Louisa het hof te maken, net als 7 jaar daarvoor.
Louisa en Simon voelen zich erg tot elkaar aangetrokken, dus dat gedeelte van het verhaal zit wel goed. Maar het hele verleden en hoe dat is gegaan vond ik een beetje verwarrend.
Louisa heeft, net als Simon, politieke ambities. Ze proberen elkaar steeds de loef af te steken en beloften los te krijgen. Zelfs tijdens ‘de daad’ bespreken ze deze zaken. Dat leidde een beetje af. Het aapje Raji is wel een leuke bijfiguur die voor een humoristische noot zorgt. Verder staan vooral ‘The London Ladies Society’ en haar activiteiten en idealen centraal.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 18-11-2008

------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem eigenlijk best wel mooi. Ik heb hem in één ruk uitgelezen en dat gebeurt me niet zo heel vaak, omdat ik niet zo heel veel tijd heb om uren achter elkaar met mijn neus in een boek te zitten.
Ik hou er altijd wel een beetje van als er een beetje om de liefde heen gedraaid wordt zeg maar, als mensen niet toe willen geven dat ze erg gek op elkaar zijn en dat zit in dit boek wel.

Brenda d.d. 03-01-2009

------------------------------------------------------------------------------------

Het is wel een intrigerend verhaal met een goed plot, politiek getint. Simon is nogal egoïstisch en Louisa is erg standvastig, ze wijkt niet af van haar ideeën. Raji, het aapje van Simon, zorgt voor wat humor, net zoals de kanaries van mevrouw Trusbut.
Ook in dit verhaal, net als in het vorige deel uit deze serie, is er ter inleiding van de hoofdstukken correspondentie te lezen tussen Charlotte Harris, lerares van de school voor erfgenamen waar Louisa ook les geeft, en Charlottes geheimzinnige neef Michael. Michael blijft ook in dit boek een mysterie.

Cijfer: 8

Martine d.d. 07-07-2015

------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling