ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 mei 2012 20:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Sabrina Jeffries is een schrijfster die het bij mij praktisch nooit verkeerd kan doen. Ze schrijft gewoon heerlijk; niet altijd even origineel, maar de personages zijn altijd prima. Dit is het derde deel en de familie van Minerva komt dan ook veelvuldig over.
Giles is ook al in een ander boek voorgekomen (iets met een vergissing dat hij zijn broer is. IIk ken het verhaal, maar weet nu even niet welke CL is), maar hij is nu veel leuker.
Fijn dat deze man even niet van adel is en gewoon een respectabele advocaat is. Minerva vind ik fantastisch, met een schrijfster kan ik me wel relateren, en ze is gewoon lekker koppig.
Helaas vond ik dat er echt veel gezeur was om al dat vertrouwen. Het kwam me soms toch een beetje de keel uit. Uiteraard moest er een beetje spanning in voorkomen op het eind, maar het verhaal had het absoluut niet nodig.

Al met al wel een lekker verhaal, al kregen de broers van Minerva af en toe iets te veel bladzijruimte.

Cijfer: 8

Alicia d.d. 26-02-2012

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lady Minerva Sharpe is romanschrijfster. Haar personages zijn gebaseerd op haar familie, tenminste dat denken ze. Schurk Rockton is immers niemand anders dan Giles Masters die haar hart brak toen ze nog jonger was. Nu ze van haar grootmoeder moet trouwen om haar erfenis te krijgen, bedenkt ze een plannetje. Dat loopt echter niet zoals ze zou willen. Giles wil echt met haar trouwen en maakt gebruik van de situatie.
Schitterend verhaal, de chemie tussen beiden zit goed, er is genoeg erotiek. Minerva is een zeer zelfstandig personage, Giles is een losbol die op het goede pad terecht is gekomen. Er is ook intrige, ook in dit verhaal komt immers de dood van Minerva’s ouders aan bod. Dit laatste loopt als een rode draad door alle verhalen van deze reeks heen; het wordt zelfs even spannend.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 07-07-2015

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling