ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 maart 2010 11:53 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Pff.. dit boek is één lange verleidingsscène. Van begin tot einde knettert het van de erotische spanning tussen Anthony en Madeline. Hij maakt zijn naam als losbol waar en kust haar al bij hun eerste ontmoeting. Maar hij is niet voorbereid op de storm van emoties die die kus in hem losmaakt.
Hij gaat langzaam heel anders tegen zijn vrienden aankijken en al zijn uitspattingen, hij zal toch niet een bekeerde losbol worden?

Madeline is een echte blauwkous met een flinke dosis humor en een nuchtere, onderzoekende kijk op de wereld. Ze verrast Anthony regelmatig met haar vreemde invalshoeken in een bepaalde situatie. Hij weet gewoon niet wat hij aan haar heeft en dat verwart hem. Hij weet wel dat Madeline niet de waarheid spreekt over haar motieven om met hem om te gaan. Hij doet zijn best om hier achter te komen, maar hierdoor komen er wel veel pijnlijke herinneringen uit zijn verleden naar boven.

Leuk boek, zeker geen hoogvlieger, maar een onvervalste regencyroman met veel passie, humor en spanning!

Cijfer: 8

Saskia d.d. 03-01-2010

------------------------------------------------------------------------------------------

Madeline Prescott is lerares op de school van Charlotte. Anthony Dalton, burggraaf Norcourt wil zijn nichtje inschrijven op de school, maar er is echter geen plaats meer. Madeline en Anthony sluiten een overeenkomst zodat zijn nichtje toch kan komen.
Ik vond het plot nogal vergezocht, het sprak me ook niet zo aan. Hoewel het op zich niet echt een slecht verhaal was, het is duidelijk minder goed dan de voorgaande delen. Erotiek is er genoeg, maar wel pas in de tweede helft van het verhaal. Als nevenpersonage had Charlotte deze keer een groter aandeel, niet alleen haar brieven met Michael aan het begin van elk hoofdstuk. Omdat Charlotte ook regelmatig in het verhaal voorkomt, vond ik die brieven niet zo storend als bij het voorgaande deel. Nu ben ik toch echt wel benieuwd naar die Michael!

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 07-07-2015

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling