ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 10:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 792 - Hou me vast
BerichtGeplaatst: 09 feb 2009 01:52 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuk boek met humor, passie en erotiek. Lachlan is enerzijds een harde, gekwelde man, maar anderzijds ook een man die hunkert naar liefde en goedheid in zijn leven.
Venetia is een pittige tante die wel Engelse maniertjes heeft, maar haar mannetje staat en in hart en nieren verknocht is aan het harde leven in de Hooglanden én aan haar Hooglandse man. Maar ja, voordat ze dát weten van elkaar gebeurt er natuurlijk nog van alles!

Beoordeling: 8,5 (dit boek is prima los te lezen ook al is het onderdeel van een serie).

Saskia d.d. 12-01-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Venetia word ontvoerd door haar vroegere buurjongen. Deze blijkt de alomgevreesde Schotse plaag te zijn, de vijand van haar vader. En ja, hij is knap en ze was vroeger verliefd op hem. Wat wenst een mens nog meer? Een knappe vent in een rokje , oude liefde , een berg misverstanden om het een beetje te kruiden, de prachtige Hooglanden en je hoort de doedelzak terwijl je leest. Ik vond hem leuk!

Een 7,5 zeker!

Veerleke d.d. 17-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een beetje dubbele gevoelens over deze pocket en meestal kom ik dan niet verder dan een 'aardig'-commentaar.

Op zich was het verhaal wel boeiend en waren de karakters leuk en eerlijk met elkaar, maar ik ergerde me nogal aan sommig woordgebruik. Ligt ongetwijfeld aan mij, daar niet van, maar een 'held', die dingen zegt als: 'het was een grote janboel' of 'wat ben ik toch een enorme stommerik'... Neh, dan zie ik geen stoere kerel staan.

Voor mij zegt een 'held' in zo'n geval: 'het was een grote puinhoop' en 'wat ben ik toch een idioot'. Dus of het aan de vertaler ligt (tikkie aan de preutse kant) of aan de auteur zelf (die in de erotische scènes toch niet echt preuts te noemen is), ik vond dit taalgebruik storend en kon Lachlan dus niet echt als held zien, maar eerder als Lachertje.

Mijn cijfer: 6

Petra d.d. 21-07-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Een van de eerste boekjes in de Candlelightserie dat ik heb gelezen en tja, hierdoor was ik er wel aan verknocht geraakt.

Ik vind het leuk omschreven, hier en daar is het taalgebruik van de stoere Lachlan (die in mijn ogen overigens wel een grote, stoere vent was) wat kinderachtig, maar eigenlijk stoorde ik me daar verder niet aan.
Persoonlijk houd ik wel een van goed bewaard familiegeheim en de gefronste wenkbrauwen die dit oplevert.

En ik zal niets verklappen, maar het eind zag ik niet aankomen en ik was er wel een beetje kwaad om. Al loopt het, zoals in elk boekje, prima af.

Ik zou het toch een dikke 8 geven.

Ariel d.d. 21-06-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Lady Venetia wordt door haar Schotse jeugdvriend Lachlan Ross ontvoert. Haar vader is zijn familie nog geld verschuldigd en dat wil hij terug. Lachlan is ook ‘de Schotse plaag’, een struikrover.
Het is een redelijk verhaal met genoeg pittige dialogen en meer dan genoeg erotiek. Personages uit de vorige delen komen hier niet terug, alleen Charlotte Harris, hoofd van de school van de erfgenames komt er even in voor net zoals haar briefwisseling met de nog steeds geheimzinnige Michael. In dit verhaal zijn het meer ruziënde brieven die me erg tegenstaken. De brieven zijn in dit verhaal zelfs compleet overbodig.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 07-07-2015

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling