ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 1042 - Trouw met mij
BerichtGeplaatst: 25 sep 2015 12:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Sabrina Jeffries is echt zo'n schrijfster die het nooit echt verkeerd doet. Ze is niet per se origineel, maar wel gewoon heerlijk. De laatste zus van de Sharpe-familie moet trouwen, anders wordt oma boos. Ze probeert dat met een beetje hulp van Jackson Pinter, die heel goed uit de verf komt. Streng, rechtvaardig, maar ook heerlijk gepassioneerd. Het is dat hij de hoofdpersoon is, anders had ik dat niet verwacht. Hun relatie krijgt meer dan genoeg aandacht, al gaat het allemaal redelijk snel. Ondertussen moet er ook nog een moord opgelost worden, die van de ouders, en dat gaat op een beetje een ongelovige manier.
Daarnaast bemoeit de hele familie zich met hun relatie en hebben ze commentaar op Jacksons huwelijksaanzoek. De familie zit er zeker in, maar krijg niet te veel ruimte. Gelukkig maar. Het klassenverschil is een klein beetje een sta in de weg. Het speelt geen supergrote rol, maar wel een irritante kleine rol. Gelukkig maakt het einde alles goed en smelt mijn romantische hart.

Geen perfect boek, maar wel ontzettend heerlijk om te lezen. Ik ging er snel doorheen en dat is altijd goed.

Cijfer: 8,3

Alicia d.d. 16-11-2012

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het mysterie omtrent de dood van de ouders van Lady Celia Sharpe vindt zijn ontknoping. Jackson Pinter, de Bow Street politieagent die de opdracht kreeg van de familie om de moord te onderzoekenn heeft het druk. Alles nagaan, het ondervragen van oude bedienden, enz. En dan vraagt Celia hem ook nog haar huwelijkskandidaten na te trekken, of ze wel geschikt zijn... Alleen wil hij haar liever voor zichzelf.
De relatie tussen beiden is niet vanzelfsprekend. Jackson vindt zich te min voor haar, hij is immers een bastaard. Dan is er nog de oma van Celia die niet al te toegeeflijk is. Het wordt ook nog spannend, het is een intrigerend plot dat niet al te voorspelbaar is. De erotiek is wederom subliem, net zoals in alle voorgaande delen van deze serie.

Cijfer: 8

Martine d.d. 07-07-2015

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling