ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 21:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit boekje had ik al in mijn bezit, maar dan in het Engels. Nu heb ik dus ook de Nederlandse versie gelezen, maar de Engelse versie is echt beter. Hoe dat kan weet ik niet. Maar in de Engelse versie is Sebastian stoerder en ook iets minder aardig en Devon feller. Ik kan het niet precies uitleggen hoe dat dan komt. Ik was in ieder geval meer betrokken bij de hoofdpersonen in de Engelse versie.
Het blijft een supergoed verhaal. Dit boekje is een onderdeel van een serie en hopelijk vertalen ze ook de overige 2 (a perfect groom en a perfect hero).
Devon is een 'meisje uit de achterbuurt' en wordt gevonden door Sebastian, die haar weer oplapt. Hij denkt het slechtste van haar (ze zal wel een dief en prostituee zijn). Zij is niet op haar mondje gevallen en gaat confrontaties niet uit de weg. Maar langzaam weet ze hem toch voor zich te winnen. Al voelde hij zich sowieso vanaf het begin aangetrokken tot haar.
Een belangrijke bijrol is weggelegd voor Justin het jongere broertje van Sebastian. Een apart figuur en het verhaal wat over hem gaat (a perfect groom) is nog beter dan dit verhaal.
Nadat Devon en Sebastian elkaar gevonden hebben, haalt Devon's verleden en haar afkomst hun in. Een bekend gegeven, maar ook dit keer weer leuk om te lezen.

Mijn cijfer: 8- (voor de Engelse versie ligt mijn cijfer hoger 8,5)

Maaike d.d. 07-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net in één ruk uitgelezen!! De verhaallijn hebben we al vaker gehad, maar ik vond hem echt heel leuk, helemaal top!

Marissa d.d. 14-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb er in elk geval van genoten. Kijk al uit naar het tweede verhaal in de reeks !!

Nicky d.d. 15-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem gelezen en vond het een leuk boekje, bij de nieuwe cl's zit het vervolg, nr 619 over Justin.

Jacquelien d.d. 04-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een hartstikke leuk boekje. De held sprak me veel aan en de heldin ook. Devon, mooie naam trouwens, vond ik meteen te gek. Sebastian, supermooie naam, was ook geweldig. Heerlijk hoe die twee bij elkaar zijn. Ik heb hem in drie dagen uit gelezen. Dat zegt toch wel wat. Heerlijk boekje. Het einde was onverwachts. Er was niks saais aan. Vond het alleen jammer dat er nooit meer wat is vernomen is van zijn moeder. Ik hoop ook dat er een verhaal komt over de broer en zus van Sebastian want die wil ik echt heel graag lezen. Een echte aanrader.

Humor: ik kon soms me lach niet in houden
Erotiek: Was er wel, maar pas aan het einde jammer genoeg
Slot: was wel goed
Cijfer een 8,5

Chickening d.d. 13-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vanmorgen in de trein net dit boekje uitgelezen. Leuk, net zoals deel 2.

Dreamer d.d. 25-07-2006


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling