ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:29




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:57 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Genoten heb ik van dit boekje. Eigenlijk is de grote lijn van het verhaal erg doorsnee. De heldin trouwt onder dwang met een man en wordt verliefd op een ander, waar ze ook een kind van krijgt. Maar ze doet net alsof het van haar man is.
Toch neemt het verhaal aan het eind een onverwachte wending, waardoor je even denkt "als dat maar goed afloopt" (duhhh, loopt het wel eens niet goed af?).
De hoofdpersonen hadden wel iets krachtiger gemogen. Vooral híj komt wel eens over als een watje. En hij hoeft haar maar te kussen of ze vergeet dat ze boos op hem was. Maar toch vond ik het een aardig boek.

Mijn cijfer: 7

Hélène d.d. 14-11-2005

---------------------------------------------------------------------------------------

Van dit verhaal heb ik kunnen genieten! Twee prachtmensen met hun eigen fouten, die in de liefde opbloeien. Mooi plot, zeer leuke bijfiguren (tovenaar), spanning, geheimen, beloftes, het zit er allemaal in!

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 04-02-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Wales 1284. Dertien jaar geleden heeft Lady Gwynn haar wrede echtgenoot bedrogen met Trevin McBain, een dief die toevallig op de ‘verkeerde’ plaats was op het ‘verkeerde’ moment. Uit die relatie is Gareth geboren. Als Gwynns echtgenoot na een gevangenschap van dertien jaar ontsnapt, moet Trevin zijn uiterste best doen om zowel Gareth als Gwynn te redden.
Het is een vrij intrigerend verhaal met wat mystiek doorweven. Er is genoeg spanning, er is geen erotiek. De ontknoping vond ik wel goed gevonden.

Beoordeling: 7

Martine d.d. 02-04-2010

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling