ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:47




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 472 - De bedriegster
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 20:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een mijlpaal voor mij! Heb mijn eerste Candlelight historische roman gelezen. Ik vond hem geweldig! De hoofdpersoon moet zich in allerlei bochten wringen om te zorgen dat haar geheim niet uitkomt, maar ze valt als een blok voor haar "echtgenoot".

Hélène d.d. 28-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tsja, wat zal ik ervan zeggen....
Ik hou meer van een verhaal waarin de hoofdpersonen eerlijk tegen elkaar zijn, het liefst juist bruut eerlijk (ik hou nogal van scherpe woordspelingen, sterke dialogen). Al dat gelieg en bedrieg is niets voor mij. Wat het verhaal weer goed maakt, is dat alle karakters goed aan bod komen en wat het verhaal extra jus geeft is de erotiek die werkelijk van de bladzijden afspettert!
Al met al zou ik zeggen: goed boekje.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 16-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb wisselende gedachten over dit boek. Toen ik net was begonnen met lezen, dacht ik dat ik echt een superboek te pakken had.
Kiera trouwt in plaats van haar zus met de baron Kelan omdat haar zus nog een gunst van haar tegoed heeft. Het verhaal is dus leuk en speelt zich af in 1283. Kiera is een leuk meisje en je leeft echt met haar mee. Ook zijn er veel bijfiguren die ook allemaal een belangrijke rol in het boek en waar veel aandacht aan besteed is. En daar ligt dan ook meteen het prerobleem. Het hele boek gaat namelijk maar over 1 ding en dat is het geheim van Kiera, dat ze niet haar zus is en dat mag haar man natuurlijk niet weten. Het verhaal hier omheen is heel spannend geschreven en leest lekker makkelijk weg. Wat dat betreft is het boek dus een aanrader.
Wat ik echter miste was het verhaal tussen Kiera en haar man Kelan, want dat ontbreekt eigenlijk. Over Kelan kom je bijna niets te weten en de echtgenoten brengen, behalve in bed, ook niet veel tijd met elkaar door en dus in het boek ook niet. Kelan is dus niet een echte held en dat is wel jammer. Als je leest heb je dit nog niet zo door, maar als je het boek uit hebt, dan denk je: wat heb ik gemist? Dat is dus het ontwikkelen van hun relatie.
Al met al wel een heel leuk boek, maar dan omdat het verhaal op zich (over de verkeerde bruid en de verwikkelingen die daaruit voortvloeien)goed geschreven is.

Marita d.d. 20-02-3005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem echt super leuk. Ik heb hem in één ruk uitgelezen.
Ik moet inderdaad wel toegeven dat Marita gelijk heeft over het ontbreken van het verhaal tussen Kiera en baron Kelan.

Mascha d.d. 21-02-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling