ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Nadat haar eerste liefde op een grote teleurstelling is uitgelopen, sluit Felicity zich aan bij een puriteinse leefwijze.
Nadat ze besloten heeft haar vader op Barbados te gaan opzoeken, heeft ze al gauw haar bedenkingen tegen diens zakenpartner Lord Christian 'Drew' Andrews.
Ze is dan ook vastbesloten om uit te zoeken wat voor slechte invloed hij op haar vader heeft. Ze besluit op een avond zijn schip te onderzoeken, waarbij ze zich per ongeluk opsluit in zijn klerenkast.
Drew is blij dat hij weer op de zeeën vaart, zodat hij weer zichzelf kan zijn. De beruchte piraat El Diablo. Hij is zeer verrast om Felicity in zijn kast te vinden. Na haar zorgvuldig te hebben verzorgd nadat ze een hoofdwond heeft opgelopen, is hij niet blij met de gevolgen. Ze is in de tussentijd meer over zijn leven te weten gekomen dan hem lief is. Als hun wederzijdse gevoelens naar boven komen, wordt het er allemaal niet makkelijker op om hun doel dat ze voor ogen hebben te bereiken.

Leuk verhaal. Felicity is koppig en in strijd met haar gevoelens. Drew is een beruchte stoere piraat die in haar aanwezigheid zich vaak niet onder controle heeft en zo eerder een zwak katje lijkt.
Gepaste erotiek. Een zeer leuke bijrol van het zoontje van zijn kwartiermeester.

Beoordeling: 8

Nicole d.d. 25-01-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ja, dit was een leuk verhaal! Ik ben het met die 8 eens.

Malika d.d. 25-01-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze ook heel leuk! Maar ja, ik ben dan ook dol op Piratenverhalen!!

Moon d.d. 25-01-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Zucht ... wat een heerlijk boek. Alles is aanwezig. Geweldig plot ook op het laatst.

Saskia d.d. 29-01-2008

PS: Ik vond het wel een 9 waard!

----------------------------------------------------------------------------------------

Ja, ik heb enorm genoten van dit boek!
Vooral op het schip op het laatst, dat hij haar verloochend, of bijna in de steek laat, haar verraad zeg maar ...
Prachtig!!
Ik heb het ook een 9 gegeven! Oh ja, ik heb hem twee jaar geleden al in het engels gelezen!
Haar andere boeken vond ik overigens iets minder.

Daniëlle d.d. 29-01-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Een piratenverhaal tussendoor mag er zeker wel eens wezen!
Ik vond het dan ook verfrissend om er nog eens eentje te lezen.

Ik geef het een 8.

Denise d.d. 09-12-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit ook een heerlijke CL!
Ik geef het ook een 9!

Girly d.d. 30-01-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Een heel leuk verhaal dat vlot leest en goed geschreven is.

Drew is een piraat met een hart van goud, die denkt dat hij niet meer kan liefhebben.
Felicity is een koppige puritein, die niet denkt ooit nog van een man te houden. Maar beiden moeten al snel toegeven dat ze meer voor elkaar betekenen dan ze ooit hadden gedacht.
Ook leuke nevenpersonages, zoals de kleine Hugh, het zoontje van de kwartiermeester.
Leuke dialogen, genoeg humor en soms zelfs een beetje spanning. Een aanrader!

Mijn cijfer: 8

Fienemien d.d. 02-06-2010

----------------------------------------------------------------------------------

Altijd leuk: een piratenverhaal. Ik heb er dan ook van genoten.
Felicity is lekker koppig en weet niet goed wat ze met haar gevoelens aan moet.
Drew is een stoere vent, maar zodra hij in de buurt van Felicity is, lijkt hij als was in haar handen! Leuke humor en grappige dialogen.

Mirjan d.d. 03-06-2010

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling