ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 19:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Tja, wat zal ik zeggen... Vanwege de invalshoek leek het me wel wat, maar ik vond het nogal tegenvallen. Meer een complex dramaverhaal dan een HR. Vooral haar vond ik erg timide (en ik hou nu eenmaal van vrouwen met haar op hun tanden) en afhankelijk.
Hem vond ik wel leuk, maar een held is nu eenmaal zo goed als z'n heldin, dus...

Mijn cijfer: 5,5

Petra d.d. 20-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben halverwege gekomen, en heb toen het boekje weg gelegd, het kan me gewoon niet boeien..... was een saai boek. (nu kan het natuurlijk zijn dat ik nu net het beste stuk mis...).

Nol d.d. 24-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Valt niet veel over te zeggen, het was vanaf het begin al duidelijk hoe het zou lopen.
Maar één ding.... zijn vrouw was echt wel een kreng zeg!

Hannie d.d. 19-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal leest gemakkelijk weg. De relatie tussen Laura en Julian komt laat op gang, maar dat komt ook door de omstandigheden. Geen heftige woordwisselingen, maar toch twee sterke karakters. Spannende achterliggende verhaallijn.
Af en toe heb ik hartelijk gelachen om bepaalde stukken in het boek, humor, daar ontbreekt het dus niet aan.

Mijn beoordeling: Goed

Monique d.d. 04-11-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling