ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 10:29 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek. Ik zag het verhaal helemaal voor me. Bezit alle ingrediënten om een boek interessant te maken. Goed verhaal, leuke hoofdpersonen, erotiek, alleen de "knetterende dialogen" waren wat minder. Ik vond het jammer dat de beide hoofdfiguren zich zo snel gewonnen gaven ten opzichte van elkaar. Het ene moment kunnen ze elkaar niet uitstaan, het andere moment zijn ze bijna onafscheidelijk. Dat had de schrijfster iets beter moeten uitbuiten. Maar al met al een leuk verhaal.

Hélène d.d. 29-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze stamt nog uit de tijd dat mijn computer is gecrasht, maar ik kan me nog steeds haarscherp een scene met een piercing op een bepaalde plek herinneren. De dialogen knetterden misschien niet zo, de erotiek knalde volgens mij nogal hevig (zo even uit het blote hoofd).
Ik vond hem trouwens Heel Goed.

Petra d.d. 29-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lekker leuk boekje, twee sterke personages, intrige volop. Jaja, een boekje naar mijn smaak.

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 2 juni 2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het eerste boek na De Vredestichter van Chasey Porter en had niet verwacht dat het meteen weer een knaller zou zijn.
Dit boek was bijna net zo mooi. Hier ook een pittige dame die (vlammende Tina) haar mondje op de goede plaats heeft en nergens voor terugdeinst. Hij (Ram) is precies hetzelfde en een heerlijke vent!!!
Ze zijn elk van een andere clan en haten elkaar, alleen wordt hun dan opgelegd om te trouwen en zo de vrede te bewaren tussen de clans. Het is een heerlijk boek om te lezen en ik denk dat Virginia Henley een van mijn favoriete candlelight schrijfsters is.

Mijn cijfer: 9

Jaquelien d.d. 27-10-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek gaat over Valentina Kennedy, een vlammende roodharige. Om de vrede in de hooglanden te bewaren is ze gedwongen te trouwen met Ramsay Douglas (Zwarte Ram) genoemd. Deze twee zijn aan elkaar gewaagd, een heerlijk stel!
Helaas wordt hun geluk verstoord door iemand... net als dat al eerder is gebeurt...
En hier komt het leuke: er doen geesten in mee! Dat is een aparte swing aan het verhaal! En niet zomaar geesten, maar dwalende geliefden (oh, hoe romantisch!)
De intrige is goed onderbouwd, de reacties van de karakters goed in elkaar gezet en met de erotiek zit het wel snor. Al met al een heerlijk boek met heerlijke karakters (en de piercing zal ik niet gauw vergeten!).

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 17-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje heb ik meegenomen op vakantie en ik was niet teleurgesteld!
De broers van Ram vond ik ook erg leuk op Tina reageren... vooral de wijn, maar die viel niet zo goed he?!
En die geesten die rondzwierven, met kat ook nog, was erg leuk en maakte heel veel uit het verleden goed!
Ik had het leuk gevonden als hier nog wat delen van waren.

Mijn cijfer: 8

Ernestina d.d. 24-10-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje. Tina moet trouwen met Ram, ondanks dat ze elkaar haten. Het is een goed verhaal, een pittige heldin, een heerlijke held en het speelt zich af in de Schotse Hooglanden. Wat wil je nog meer?

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 07-02-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn pittige dialogen, humor, veeeeel erotiek. Veel ruzie tussen de clans, veel politiek gekonkel en oorlog tussen Engeland en Schotland. Leuke bijfiguren zijn twee geesten met een geestenhondje. Erg grappig.

Beoordeling: goed, cijfer 8,5

Saskia d.d. 23-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1512. Zowel Lady Valentina, Tina, als Lord Ramsey Douglas worden gedwongen te trouwen en wel met elkaar. Voor het huwelijk heeft Ramsey een relatie met een zigeunerin. Zij heeft een piercing op een plaats waarvan ik nooit dacht dat men daar in die tijdsperiode piercings zette.
Het plot draait om de dood van Tina’s tante en Rams broer, beiden lopen als geesten door het verhaal heen. Veel intrige dus, genoeg spanning en actie en de nodige erotiek.

Er is nog een vervolgverhaal waarin bijfiguur Heath de hoofdrol heeft: The border hostage, dit boek is bij mijn weten niet vertaald.

Cijfer: 8

Martine d.d. 20-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling