ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 10:08




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 60 - Zigeunerdans
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 23:03 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Best wel een leuk boekje waarin behoorlijk veel gebeurd. Zij is uiterst pittig, maar erg naïef. Ik miste toch wel een aantal dingen: zij is bv bang voor seks en plots brandt ze dan toch van verlangen, de overstap ging wat ruw. Ze vermoordt haar man, daarna gaat ze naar Amerika. Wat er verder met de bezittingen gebeurd???
In Amerika vermoordt hij zijn minnares, ze is eigenares van honderden slaven en duizenden hectare land... wat gebeurt hiermee?
Er gebeuren heel veel dingen, maar bijna geen enkele wordt keurig afgewerkt. Jammer.

Mijn cijfer: 6,5

Frenia d.d. 05-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Echt alles zit in dit verhaal: pedofilie, homofilie, incest, moord (Patrick vermoord zijn "love interest" in koele bloede als hij achter de waarheid komt!!) Het is echt teveel van het goede waardoor het hele verhaal mij tegen gaat staan. Dit verhaal zal ik denk ik geen 2e keer lezen.

Mijn cijfer: 5-

Nol d.d. 17-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bah, deze vond ik dus echt verschrikkelijk!! Zij wordt verkracht door de held. Toch blijft ze verliefd op hem, maar ze gaat trouwen met haar vader. Die wil haar kussen en daarom steekt ze zijn gordijnen in brand. Waardoor die vader dan weer sterft aan een attack. Bovendien draaien ze voor een moord hun hand niet om: zij vermoordt haar man en hij vermoordt zijn ex-minnares. Tel daar dan nog bij op dat het echt verschrikkelijk veel tijd en een zelfmoord vraagt voor ze bij elkaar komen en je weet meteen wat ik van deze CL vind. Een echte flop dus.

Mijn cijfer: 3 (omdat er soms toch nog leuke uitspraken in voorkomen).

Stefanie d.d. 12-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wow, wat een boek. Er gebeurd gewoon teveel en dan vooral op sexueel gebied. Verkrachting, incest, mannenverkrachting, impotentie etc. En dan nog een paar moorden, een zelfmoord en een attack met dodelijk afloop.

Het boek verteld eigenlijk het leven van Kitty vanaf ongeveer haal 12e tot haar 22e. Wat een ellende. Ze trouwt drie keer, wordt verkocht als slavin, werkt zich bijna dood in een fabriek, krijgt twee kinderen, vermoord haar eerste man etc. etc.

Er is geen humor, geen romantiek, geen leuke dialogen, geen leuke bijfiguren. Genoeg spanning en intriges maar gewoon too much!

Beoordeling: slecht (cijfer 5)

Saskia d.d. 22-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling