ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:50 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heb de smaak te pakken met de oudjes, wederom een prachtige Candlelight.
Deze deed zeker niet onder voor nummer 125. Het is ook van dezelfde schrijfster.
Werderom een vrouw met haar op haar tanden, en een echt man stoer mannelijk en arrogant.
Heb dit boekje met plezier gelezen. Ik vond hem net een tikje minder als nr 125.

Mijn cijfer: 9

Jaquelien d.d. 05-09-2004

---------------------------------------------------------------------------------------------
Het verhaal mist iets... het loopt vlot, de interactie tussen Sabre en Shane is goed beschreven (met de erotiek zit het ook wel snor) maar toch.... het is een beetje rommelig, allerlei kleine sub-plotten die er tussen worden gepropt.
Wat wel een pluspunt is, is dat Shane een tatoo op z'n rug heeft, een draak, en om zijn liefde aan Sabre te tonen een kleine sabel op z'n linkerborst laat tatooëren (Sabre vertaald is sabel, red.). Wow, een mooi teken van liefde.
Al met al was het een onderhoudend verhaal, met leuke historische feitjes.

Mijn cijfer: 7+

Nol d.d. 20-07-2005

---------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk verhaal, veel historische informatie, zinderende dialogen, humor en veel erotiek. Leuke bijfiguren. De dreiging van de koningin maakt het einde wat wollig, er had wat meer vaart in mogen zitten. Sabre is zo verliefd op Sara dat de bedscènes echt veelvuldig voorkomen!

Beoordeling: goed, cijfer 8

Saskia d.d. 16-06-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een van mijn favorieten CL's!
Heel prettig lezen en erg leuk verhaal! Was weer eens wat anders!

Maaike d.d. 16-06-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal ook een 8 waard!

Daniëlle d.d. 03-08-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit een zeer boeiend en goed geschreven verhaal.
Van mij krijgt het een 9.

Martine d.d. 03-05-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk boek, sterke karakters, goede erotiek, leest lekker weg.
Al met al een heerlijk boekje ...

Mijn beoordeling: 8+

Nicole d.d. 23-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1516. Fiona is als vondeling in een klooster op het Schotse eiland Skye terechtgekomen. Ze is zeer behulpzaam, ze wordt dan ook de Engel van Skye genoemd. Alec MacPherson is landheer op Skye geworden en hij leert al snel Fiona kennen en al even snel worden ze verliefd.
Er zijn veel mooi beschreven romantische scènes in dit boek, ook erotische. Pittige dialogen. Dit alles speelt zich af tegen een achtergrond van intrige en een complot en Fiona’s leven komt in gevaar. Wie Fiona nu eigenlijk is, wordt in de loop van het verhaal duidelijk.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 27-06-2011

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling