ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Mijn eerste oudere Candlelight die ik lees. Superleuk boekje! Knap verhaal en erg grappige passages. Zálige personages!

Mijn cijfer: 8,75

Frenia d.d. 26-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn mening over dit boekje is verdwenen in de eeuwigheid tijdens de computercrash, dus helaas kan ik er niets over zeggen (uit het blote hoofd weet ik nog maar weinig over dit boekje).
Als cijfer een 8,75 ?? Meid, waar haal je het vandaan, hahaha?

Petra d.d. 27-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welja... een 8,5 is te weinig, maar een 9 is teveel (het kan nog steeds niet tippen aan oprechte bedoelingen bv), dus wat kies je dan? De gulden middenweg: 8,75!

Frenia d.d. 27-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was mijn eerste oudere Candlelight. Ik heb er maar 1 woord voor: prachtig!!
Zij is een tante met haar op haar tanden en deinst niet terug voor leugens en bedrog.
Hij is ook errug leuk, al valt hij als een blok voor haar, en trapt zo redelijk snel in haar plannetje.
Ik moet toch eerlijk zeggen dat ik het personage Rory het leukste vond, een lekkere stoere kerel. Degene die dit boekje gelezen hebben weten wel wie ik bedoel.
Dit is de beste Candlelight die ik gelezen heb tot nu toe dan.

Mijn cijfer: 10

Monique d.d. 01-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verhaal over Lady Summer en Lord Ruark Helford. Summer, ook wel ‘Cat’ genoemd, moet een hypotheek betalen. Ze besluit haar charmes in de strijd te gooien en met haar buurman Lord Helford te trouwen. Hij is de plaatselijk magistraat en zij en haar broer fervente smokkelaars (om in hun levensonderhoud te voorzien). Het boek geeft veel historische feiten.

Na een week huwelijksgeluk vertelt Summer de waarheid van hun huwelijk aan Ruark en dan begint de ellende. Ze kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar. Verhitte dialogen, stevige sex en twee koppige hoofdpersonen. Ze maken allebei veel fouten, maar uiteindelijk blijkt aan het einde dat wat hen in het begin met elkaar verbond, toch sterker is dan alle andere zaken.

Beoordeling: redelijk/goed, cijfer 8.

Saskia d.d. 15-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk geschreven verhaal. Vooral haar verhoudingen met Ruark en Rory maken het niet makkelijk voor haar. Rory is een piraat die knap stoer is en geen blad voor de mond neemt. Ruark is een geweldig statige vent. Alleen is hij soms erg irritant, maar daar kan Summer ook wel wat van.
Wie van de twee kan uiteindelijk haar hart winnen ...?

Beoordeling: 8.

Nicole d.d. 21-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling