ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 613 - Wilde dromen
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Jemig, wat vond ik van dit verhaal? De schrijfster heeft zich behoorlijk aan de waarheid gehouden. Kortom, de held Matthew haat indianen (ze hebben zijn ouders vermoord) en zal ze ook zonder problemen neerschieten. Er is weinig begrip van zijn kant uit naar de hare. Zijn manier van leven is de ware en hij begrijpt niet dat zij niet meteen overstag gaat voor deze manier van leven. Ze is tenslotte blank! Maar aangezien zij is opgegroeid tussen de indianen, moet zij niets van zijn manier van leven hebben en hij dus ook niets van de hare. Ze praat slecht engels en hun communicatie laat dus te wensen over. Zij ontsnapt aan hem (want ze werd een eigenlijk gevangen gehouden) en hij gaat haar achterna om vervolgens in handen van de ook niet al te vriendelijke indianen te vallen. Ze blijken dan opeens van elkaar te houden (waarom? geen idee? Dat heb ik echt gemist...) en komt het toch enigzins goed.
Soms zijn indianen verhalen best leuk, maar in deze kon ik me maar moeilijk inleven.

Mijn cijfer: 6+

Maaike d.d. 18-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------

White Fawn is een indiaanse. Bij haar Comanchefamilie voelt ze zich dan ook thuis. Ze is er als baby’tje te vondeling gelegd en door het opperhoofd gevonden.
Ze komt in de problemen als ze aangevallen worden op een rooftocht waar ze voor het eerst in haar leven aan deel heeft genomen, samen met haar ‘verloofde’ Comanche. Als ze na de afslachting weer bij zinnen komt, merkt ze dat het gewicht dat op haar rust haar verloofde is.

Als Matthew, de ex-ranger, van de rooftocht weg rijdt, kan hij er maar niet over uit dat hij de ‘jongen’ niet eens een goede begraafplaats heeft gegeven. Als hij terugrijdt en daar de jongen niet meer aantreft, heeft hij een raar gevoel. Alleen de grote Comanche die op hem lag is er nog.
Hij gaat achter de ‘jongen’ aan en vindt hem uiteindelijk. Hij weet niet waarom, maar hij neemt haar mee naar zijn huis.
Rebecca, zoals haar blanke naam luidt, is het er niet mee eens en slaat op de vlucht. Hij volgt haar en vraagt zich af waarom!! Is het alleen omdat hij haar wil bezitten of is er meer?

Mooi verhaal over een indiaanse meid en een ex-ranger. Het moment dat hij haar volgt naar haar dorp en daar gevangen wordt, is heftig. Mooie dialogen en passende erotiek. Niet het beste indianenverhaal, maar ook zeker niet het slechtste!

Beoordeling 7,5.

Nicole d.d. 12-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling