ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:39 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Weer een prachtig, ontroerend verhaal van Heath. De liefde die uiteindelijk groeit tussen Dee (Cordelia) en Dallas is liefdevol beschreven. Terwijl het verhaal vordert, groeit Dee uit tot een sterkere vrouw. En bij Dallas, die zo hopeloos naar een zoon verlangt, groeit dat uiteindelijk uit tot het verlangen naar en houden van Dee.
Heel mooi beschreven allemaal; af en toe moest ik even de zakdoek er bij pakken. Soms ben ik daar wel voor in 'the mood' en dat was nu dus het geval!
Dit was deel 2 van een serie van 3 delen. Jammer dat ik deel 3 al gelezen heb. Logisch, als je bedenkt dat dit nummer 271 is en deel 3 nummer 234! Foutje van de uitgever? Het is los te lezen van de andere, maar toch...

Hanny d.d. 20-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje is het tweede deel van een serie en net zo gevoelig en goed geschreven als het eerste deel. Deze gaat over de oudste broer die land en water ruilt voor een vrouw.
Alle boekjes in deze serie zijn echt aanraders!!! En zeker nu één van mijn favoriete series van CL!!!

Mijn cijfer: 8

Karin d.d. 08-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wederom een geweldig boekje om te lezen!
Dit boekje gaat over de oudste broer die land en water inruilt voor een vrouw. Cordelia is een gevangene geweest in het huis van haar vader en Dalles wil eigenlijk alleen maar een zoon. Heel langzaam groeien de twee naar elkaar toe en ontstaat er een diepe liefde, die super mooi beschreven is.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 01-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk verhaal!! Echt, ik heb zo genoten van dit boek, en ook af en toe een traantje gelaten... De karakters zijn top beschreven, de groei van Cordelia is geweldig!!

Mijn cijfer: 8,5

Nol d.d. 05-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vond het verhaal zo lief! Hoe zij langzaam zelfvertrouwen ontwikkelt, zijn geduld en de mogelijkheden die hij haar biedt om te groeien. Lief lief lief!

Maaike d.d. 05-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1881. Dallas Leigh wil een zoon, zijn buurman wil een stuk land en water van de ranch van Dallas. Daar die buurman een dochter, Dee, heeft is de ruil snel gemaakt. Als Dee Dallas een zoon schenkt krijgt haar vader het stuk land. Dee voelt zich gebruikt en is zeer ongelukkig, ze werd door haar vader steeds binnenshuis gehouden en is wereldvreemd. Dallas merkt tijdens de huwelijksnacht dat ze echt bang is voor hem en besluit haar wat tijd te gunnen. De broer van Dee, Boyd, zorgt voor veel moeilijkheden.
Als nevenpersonages zijn er Austin, Houston en Amelia, die we al kenden uit het vorige deel van de reeks. Ook is er de kleine zwerver Rawley. Het verhaal komt wat traag op gang, maar vanaf ongeveer halverwege beginnen de onverwachte gebeurtenissen zich op te stapelen. Voor de gevoelige lezers, neem vast maar een zakdoek bij de hand, huilen doe je zeker. Er is ook de nodige spanning. Erotiek is voldoende aanwezig. Het einde is ook wat apart voor een CL, er is een cliffhanger wat Austin betreft. Nu snel deel 3 lezen om te weten te komen hoe alles met hem afloopt.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 16-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ook dit verhaal heb ik in het Engels gelezen. Ik houd van de manier waarop Lorraine Heath de dingen omschrijft; bijvoorbeeld wat Rawley overkomt wordt omschreven als 'dingen die een jongen niet zou mogen meemaken'. De zakdoek kwam inderdaad van pas.

Marleen d.d. 09-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal vond ik heel mooi!

Cijfer: 8

Jasmina d.d. 09-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling