ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 530 - Op goed geluk
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:28 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuke hoofdpersonen: ja, Ransom is een lieve man en Angela is een lieve vrouw. Verder valt er niet zoveel over ze te zeggen.
Leuke relatie tussen hoofdpersonen: Nee. Pff, een vermoeiende relatie hebben ze, ja echt, ik werd er kierewiet van. Hij is gewoon een sukkel die haar voor geen cent vertrouwd, en zij kan er gewoon niets tegen doen.
Knetterende dialogen: Mwah, ik kan het niet echt knetterend noemen, ze hebben af en toe wat woorden, maar Angela laat zich te snel eronder door halen en dat is juist iets wat ze niet had moeten doen, dat had het wat leuker gemaakt.
Spanning: Nee. Er is echt geen spanning, zelfs toen er wel spanning in het boek was had ik niet echt het gevoel van Yes... eindelijk spanning.
Humor: Mwah, er zijn wel stukjes dat je een beetje lachen kan, maar niet lachen zoals in uitbundig lachen.
Erotiek: Ja, er is wel erotiek, maar ik miste het gevoel erbij. Ze hadden wel seks met elkaar maar toen ik het aan het lezen was dacht ik van hm... en dus? Het was niet zo bijzonder omdat hij steeds zei dat zij niet kon tippen aan Sabrina en iets wat mij zo erg irriteerde was dat hij haar steeds Sabrina noemde toen hij zijn climax kreeg. Ik vond dat echt misselijkmakend.
Origineel verhaal: ja. Ik heb natuurlijk wel verhalen gelezen over de oorlogen tussen yankee's en de rebellen, maar dit was anders omdat het nu ging dat hij met het zusje trouwde en de rest eromheen.
Leuke bijfiguren: ja. De schot was echt geweldig, ik hoop dan ook dat er een apart verhaal over hem bijkomt, hij was echt een schatje.
Tot zover mijn beoordeling Dit is overigens wel míjn mening, dus misschien vonden jullie het beter of slechter.

Hannie d.d. 29-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mwah... was wel aardig. Ik vond 't gewoon heel sneu, zij is totally in love en hij wil er gewoon niets van weten, wil geen kwaad woord over haar zus horen (die toch echt een mega-bitch was).
En inderdaad, dat hij steeds de naam van de zus uitschreeuwd, en tijdens ruzies zegt dat ze niets is vergeleken bij.... GRRR wat een schoft! Qua emoties scoorde 't boekje wel, ik heb me flink zitten opvreten!

Nol d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben dit boek nu aan het lezen en moet zeggen dat ik 'm erg leuk vind.
Ik hou wel van boeken waar veel emotie in zit. Ik voel de pijn van Angela mee en het schuldgevoel van Ransom voel ik ook mee. Normaal slaap ik tussen 21-22u, maar gisteren was ik zo in dit boek verdiept dat ik het maar niet opzij wilde leggen. Uiteindelijk wel gedaan en vandaag wil ik perse het boek uitlezen, ik ben zo benieuwd hoe het zal aflopen tussen die twee, natuurlijk komen ze bij elkaar.. duh... in elke boek, maar ik wil lezen op welke manier. Want als ik in Angela schoenen stond had ik hem allang gedumpt.. hahaha..
En de erotiek vind ik wel goed.
Niet iedereen heeft hetzelfde smaak, dus lezen en beoordeel zelf.

Priya d.d. 02-02-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling