ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 01:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:23 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Wauw wat een verhaal!! Echt heerlijk.
De held Edward is in dit boek zwaar verminkt aan één kant van z'n gezicht en leeft als kluizenaar (ik kreeg meteen een Phantom/Beauty&Beast vibe..). Hij heeft jaren terug een verhouding gehad met de stiefmoeder van de heldin Kelsey, waardoor zij een hekel aan hem heeft. Zij is, net als haar vader, schilder en wordt dan ook aangenomen door de held om een fresco te restaureren. Uiteraard moet ze in het (kille en creepy) kasteel logeren, hint hint. Edward heeft gezworen nooit meer te trouwen en lief te hebben, maar gelukkig laat Kelsey zich niet afschrikken door zijn "afschuwelijke" gezicht (wie wel??).
Helaas zorgen misverstanden ervoor dat ze uit elkaar gaan.... zal het nog goed komen?? (tuurlijk, maar de manier waarop moeten jullie zelf maar lezen).

Mijn cijfer: 9,5

Nol d.d. 31-01-2005

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind de heldin echt heel leuk. Ze past eigenlijk zo ontzettend niet in haar tijd, maar toch ook weer wel....kan ik 't goed mee vinden.
Hij heeft af en toe wel erg veel zelfmedelijden, maar heeft daar ook een goede reden voor. En hij kan zo lekker bazig doen, de lord 'uithangen' zeg maar. En hij is zo heerlijk jaloers op Griffin, haha.
En de bijrollen zijn ook geweldig, Watkins en Lizzie zijn top.
Het hele verhaal spreekt me heel erg aan, vooral de hele ontdekking van het verhaal achter haar dromen en wie ze is.

Het is een absolute aanrader vind ik en eentje die ik in ieder geval nog regelmatig ga herlezen.

Cijfer: 8,5 (maar leunt een beetje richting de 9)

Andrea d.d. 17-11-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze net uit. Nummer 300 van deze schrijfster had ik al eens gelezen en dat was ook een topper! Deze vond ik echt een dikke 9,5 waard!!

Saskia d.d. 26-05-2008


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling