ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 23:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 300 - Rebelse bruid
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:25 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is één van mijn super-favo-Candlelights! Het verhaal gaat over een vrouw zoals ik 'mijn' vrouwen graag zie. Ze is onafhankelijk, intelligent, pittig en een echte krijger. Zij laat zich absoluut het kaas niet van haar brood eten en gaat de strijd met haar held vaak letterlijk aan. Haar held is ook niet te versmaden en moet ook wel een echte vent zijn om deze dame enigszins aan te kunnen.

Petra d.d. 26-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een absolute topper vind ik! Heeft alle ingrediënten voor uren leesplezier. Lark is een leuke meid, alleen zou ik het leuker vinden als ze qua figuur op mij leek (klein en vol ....). Maar eigenlijk past het gewoon goed in dit verhaal en moet ik niet zeuren. Ik personifieer me nou eenmaal graag een beetje met de heldin. Stoke is een heerlijke, stoere man, en daar hou ik van. Dit boek komt op de plank "nog eens lezen"!

Hanny d.d. 15-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boekje! De heldin (Lark) is zeker geen katje om zonder handschoenen vast te pakken en daar komt onze held (Stork) al snel achter.
Alles zit erin; knallende dialogen, een spannend plot, goed opgebouwde erotiek, goede bijrollen. Kortom, een boekje dat je moet lezen!

Mijn cijfer: 9,5

Mascha d.d. 30-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze is echt super goed! Ik hem hem al zeker 10 keer gelezen, maar ik blijf hem geweldig vinden.

Romantica d.d. 31-01-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit verhaal begint in 1194 en gaat over Lark Mandeville, dochter van een Engelse lord en Stoke de Bracy, graaf van Blackstone. Lark is een dame die van zwaardvechten houdt en niet van borduren. Stoke komt om haar zuster te trouwen maar is niet bestand tegen de aantrekkingskracht tussen hem en Lark. Hij besluit haar te ontvoeren naar zijn kasteel.
Zij is heerlijk eigengereid. Hij ook, maar ja, hij valt toch als een blok voor haar en dan is er geen houden meer aan!
De dialogen en erotiek spetteren van de bladzijden!

Beoordeling: supergoed (cijfer 9/10)

Saskia d.d. 30-12-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is echt een toppertje!
Ik heb van de CL's nog niet zo veel gelezen, maar deze kon ik niet laten liggen.
En deze is echt heel goed!

Monica d.d. 31-12-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling