ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01 dec 2008 22:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
En alweer een deel in de serie van de vrijgezellenclub. En zoals van alle voorgaande delen heb ik er weer van genoten.
Dit keer is het Jarrod die voor de bijl gaat. Ook komen de diverse hoofdpersonen uit de andere delen aan bod en ook voor Lord Mayhew is een niet onverdienstelijke bijrol in het liefdesgebeuren weggelegd....

Mijn cijfer: 8

San d.d. 04-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is gewoon weer een heel leuk verhaal over de Vrijgezellenclub. Sarah is gewoon prachtig! Ze houdt al vanaf haar 5e van Jarrod en maakt daar ook geen geheim van. Toch is ze niet gedwee of loopt ze als een mak schaap achter hem aan. Integendeel, ze doet er juist van alles aan om Jarrod te laten beseffen dat de liefde wederzijds is.
Jarrod doet z'n uiterste best om de verleidingen van Sarah te weerstaan, maar helemaal lukken wil het niet.
Het verhaal heeft humor, erotiek en leuke dialogen.
Het gezemel over de activiteiten van de Vrijgezellenclub moet je maar voor lief nemen, die zorgen er echter wel voor dat dit boekje niet Beregoed is.

Mijn cijfer: 8,5

Petra d.d. 15-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze ook erg goed, de beste tot nu toe.
Ben trouwens benieuwd waar dat andere stelletje gebleven is!

Jacquelien d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb best wel van dit verhaal genoten.
Zowel hij als zij komen me zeer sympathiek over.
Maar wat ik heel erg jammer vind van dit verhaal is, dat ze elkaar amper ontmoeten. De momenten dat dat wel zo is, zijn zalig beschreven.
De dialogen zijn meestal heerlijk ad rem, en dat maakt het wel weer goed.
Af en toe geeft dit boek me het gevoel verhalen te lezen over familie en/of vrienden. Leuk is dat, want we kennen ze tenslotte allemaal!
Er komt vast een vervolg (Sussex), want die kan niet zomaar al die avonturen uitgestapt zijn! Over hem werd wel heel nadrukkelijk gesproken, dus dat zit wel goed!

Hanny d.d. 10-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk verhaal, goeie karakters, voldoende erotiek... alleen vond ik het vervelend dat de activiteiten van de Vrijgezellenclub er steeds door kwamen, ik vond dat dat de vaart uit het verhaal haalde.
De relatie tussen Lord Mayhew en tante Etta vond ik nogal knullig in elkaar gezet, even in een paar bladzijden ook hun liefde er tussen proppen... Eigenlijk verwacht ik ook van hun nog wel een uitgebreid verhaal.
Omdat ik de andere delen al zeker een half jaar geleden heb gelezen en dus niet alles me helder voor de geest kon halen miste ik toch een paar dingen. Ik kan natuurlijk niet alle verhaallijnen van alle boeken onthouden en om nu uittreksels te gaan maken voor elk boek en dat erbij houden gaat me iets te ver. Eigenlijk zou je deze serie achter elkaar moeten lezen.
Al met al een fijn boekje!

Mijn cijfer: 7,5

Nol d.d. 16-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was een leuk boekje. Alleen vond ik het een beetje ver gaan dat Sarah voor mevrouw Theadora, eigenaresse van een bordeel, gaat werken. Maar Jarrod! Oh wat een lekkere man! Hij probeert steeds het beste te doen en wil maar niet toegeven dat hij van haar houdt. En Sarah is een leuke spontane meid.

Mijn cijfer: 8

Chantal d.d. 05-09-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje. Ik heb er echt super van genoten. Bij het einde had ik zelfs tranen in mijn ogen. Wat Jarrod allemaal heeft mee gemaakt als kleine jongen zeg.. echt dit boekje heeft me heel erg aangegrepen.. Het is in mijn ogen gewoon een van de beste van de reeks. Super mooi verhaal. Erotiek was er niet super veel, wat ik eigenlijk wel verwachtte omdat de titel Lessen in verleiding is.

Cijfer: 9,5

Chickening d.d. 20-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond de hele serie tot nu toe echt heel goed. Ik hoop dat ze de rest ook uitgeven. Het behoort zeker tot mijn favorieten!!!!

Annabel d.d. 27-06-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boek was zeer goed geschreven. Ik ging er echt in op en kon het moeilijk wegleggen. De andere delen heb ik ook gelezen en die waren ook goed.

Cijfer: een dikke 9

Denise d.d. 18-05-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling