ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:48




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 15:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Marcus Kane, Lord Chadwick, wordt gevraagd om een moordcomplot tegen een politicus te onderzoeken. Als hij zijn medehelper ziet, ziet hij bijna af van de opdracht.
Fantine Delarive is opgegroeid en woont in een achterbuurt. Ze is de bastaarddochter van een lord en heeft op de duurste scholen gezeten, maar kiest ervoor om in de achterbuurten te spioneren.

Leuk boek. Leuke dialogen, humor en erotiek. Marcus is een echte hautaine lord die door toedoen van Fantine regelmatig in het stof moet bijten. De passie bloeit op tussen de twee maar Fantines contacten in de achterbuurten beginnen haar naar het leven te staan en er ontstaan gevaarlijke situaties.

Het verschil in stand staat hun relatie in de weg, maar dan komt er uitzicht in de situatie door een beetje list en bedrog ...

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 11-03-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit verhaal met veel genoegen en vreugde uitgelezen. Fantine vond zichzelf niet in haar vaders wereld passen en daarom is ze teruggegaan naar de wereld die ze kent.

Ik vind de rat, de barmeid en de dame heel erg leuk! Fantine is een leuke, spontane vrouw met grappige humor. Zij zorgt voor haar medemensen. Ze is echt een rebelse meid met een heel groot hart.

Lord Chadwick was natuurlijk ook heel leuk en zijn familie ook. Jammer is day je zijn familie aan het eind van het bek niet meer tegenkomt. Voor de rest is het een heel goed verhaal. Eigenlijk had ik dit niet verwacht omdat ik niet van spionageverhalen hou.

Mijn cijfer: 9 (dat heeft dit boek echt wel verdiend)!

Chickening d.d. 27-12-2008

----------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1807. Fantine Delarive is de onechte dochter van een lord en ze is opgegroeid in de achterbuurten van Londen. De talenten die ze op straat geleerd heeft gebruikt ze om haar vader te helpen met geheime missies. Marcus Kane, Lord Chadwick, is spion geweest in de oorlog, hij krijgt de opdracht aanslagen op het leven van minister Wiberforce te verijdelen. Beiden worden gedwongen samen te werken.
Ik vond het wel een apart verhaal, Fantine, een pittige tante, is een personage zoals er niet veel voorkomen in CL’s. Marcus is een typische lord die Fantine in eerste instantie onderschat. Het verhaal draait grotendeels om het complot en hun pogingen om de slechteriken te vangen. Slechteriken zijn er dan ook bij de vleet, ze zorgen voor de nodige actie en spanning. Erotiek is er net genoeg met een lange aanloop ernaartoe. Het huwelijksaanzoek is mooi verwoord, alleen de epiloog vond ik maar niets.

Cijfer: 8

Martine d.d. 03-10-2012

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling