ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:29




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:34 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een heel leuk boek dat leest als een trein, het wordt nergens saai of voorspelbaar. Beth is down to earth, laat zich niet chanteren of gekmaken door de nukken van Ian. Ian is een ander verhaal. Alhoewel hij een heerlijke held is: knap, breedgeschouderd, altijd op de juiste plaats om Beth te redden en qua erotiek gaat hij recht op zijn doel af. Chapeau! Maar..., hij heeft ook jaren in een inrichting gezeten en is, zoals ik het lees, zo autistisch als ik weet niet wat. Ik moest de hele tijd aan de film Rain man denken! En ik kan je vertellen, dat is wel een enorme afknapper. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Verhaal: 8,5, maar over de held ben ik dus niet zo zeker.

Saskia d.d. 03-02-2011

---------------------------------------------------------------

Ik ben nog maar net in dit boek begonnen en kan niet wachten totdat ik vanavond thuis ben om verder te lezen.
De tekst op de achterflap heeft me juist op het goede been gezet en ik stoor me dan ook niet aan het (inderdaad) enigszins gestoorde gedrag van Ian.

Ik vind de CL's van de laatste tijd zilver en goud waard!

Hanny d.d. 03-02-2011

+++

Wat vreselijk jammer dat ik het boek uit heb! Ik heb er van het begin (zie boven) tot het eind van genoten!

De humor die wij graag in onze verhalen hebben ontbreekt, maar dat zou juist in deze roman niet echt gepast hebben.

Ook al zou Ian geen gevoelens hebben, heb ik maar weinig zo'n gevoelige roman gelezen!
Ian: "Ik wil je iets vragen."
Beth: "En dat is?"
Ian: "Hou ik van je?"

Een verhaal zo anders dan anders, dat het een mooie indruk op me achterlaat.

Hanny d.d. 06-02-2011

---------------------------------------------------------------

Ik stoorde me er ook aan dat hij autistische trekjes heeft. Beth heeft wel engelengeduld. Ik zou dat niet kunnen hoor. Dit boek vond ik ook wat minder.

Arabella d.d. 03-02-2011

---------------------------------------------------------------

Wat een fantastisch boek vond ik dit!
Ian is anders en dat sprak me echt wel aan zonder heel storend te zijn (het is en blijft wel een held).
Beth is ook een leuke vrouw. Heerlijk hoe hun relatie opbloeit.

De intrige rond die moord etc. vond ik iets minder. Het was ook niet briljant of zo. En Hart vond ik eerst een eikel, maar later wel weer wat leuker.
Reden om te trouwen etc. was minder. Die kleine details hadden beter gekund, maar omdat Ian wel origineel is vond ik het een goed boek.

Cijfer: 8,5

Ik ben heel benieuwd naar de andere broers, vooral naar het verhaal van Mac en Isabella.

Alicia 12-02-2011

---------------------------------------------------------------

Wat heb ik ontzettend veel genoten van dit verhaal, zo anders dan anders.
Beth is een rots in de branding die zich door niemand de les laat lezen. Ian een schat van een man die gewoon liefde nodig heeft.
De broers (naar wie ik met veel verlangen naar uit zal kijken), die nu al alleen maar een verleden met een vrouw hebben. Allen zo verbitterd!
Het boek heeft weinig humor, maar een enorm goede verhaallijn. Met de erotiek zijn ze niet zuinig en niets is voorspelbaar.
Nogmaals een supergoed boekje en ik hoop dat de andere delen er snel aankomen.

Beoordeling: 9-

Nicole d.d. 23-03-2011

---------------------------------------------------------------

Mooie verhaal!
Ian is beetje vreemd..., maar wel lekker.
Beth laat zich door niemand van de wijs brengen en staat haar mannetje zeer zeker. Hoe ze het voor Ian opneemt tegenover zijn oudere broer Hart is super!
Volgens mij is er (nog) geen apart verhaal over Hart, dat vind ik wel jammer. Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar deze hertog.

Goed begin van de driedelige serie!

Romkje d.d. 13-05-2012

---------------------------------------------------------------

Het verhaal van Ian en Beth vond ik ontroerend. Ian heeft in een gesticht gezeten en is daar uitgehaald door Hart, zijn oudste broer de hertog.
Ian leeft enigszins in een eigen wereld, maar heeft daar bij Beth eigenlijk weinig problemen mee. Beth weet zich tegenover de vier broers goed staande te houden.
In dit boek maken we ook kennis met de drie andere broers, die elk een eigen verhaal krijgen. Deze zijn intussen vertaald.
Dit boek vond ik het beste van de reeks.

Cijfer: 9

Marleen d.d. 11-11-2012

---------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling