ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 14:56 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een hele mooie Candlelight, ze ontmoeten elkaar al in het begin van het boekje, normaal is dan de spanning er al wat vanaf. Maar hier zeker niet.
Weet eigenlijk niet wat ik hier meer van zeggen moet.

Mijn cijfer: 8

Jacquelien d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens.
Ik had al heel lang geen pocket boekje meer gelezen, dit was de eerste die ik in mijn handen kreeg en was meteen weer verkocht aan de pocketserie.
Echt een heerlijk verhaal!

Anna4all d.d. 24-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het echt een leuk boekje. Het enige waar ik me wel een beetje aan irriteerde was zijn autoritaire houding ten opzichte van haar. Verder echt top!

Mijn cijfer: 8-

Annabel d.d. 16-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het begin van het boekje dacht ik: waar ben ik aan begonnen? Zij was zo timide.
Maar toen.... toen kwam de boel op gang en ging het knetteren en knallen... in alle opzichten.
Er zijn momenten dat je werkelijk het verhaal binnen zou willen stappen om Samantha eens flink door elkaar te rammelen en tegelijkertijd Rudolf een draai om z'n oren te geven (gelukkig doet Samantha dat dan uiteindelijk zelf).
Er is veel interactie tussen de hoofdpersonen, weinig verhaal (de relatie tussen de hoofdpersonen is eigenlijk het verhaal), mooie, vindingrijke erotische scenes en heerlijke woordenduels.
De prins is op zijn leukst wanneer hij zich verwend en koninklijk gedraagt. Samantha is op haar best wanneer ze even verder kijkt dan haar verliefdheid en hem op zijn nummer zet.

Mijn cijfer: 9-

Petra d.d. 30-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik leuk vond aan dit boekje was het feit dat het vrouwelijke hoofdpersonage steeds meer groeide in de loop van het verhaal, de mannelijke hoofdpersonage almaar meer ontdooide en de duidelijke verbondenheid tussen de drie zussen heel goed beschreven wordt.
Natuurlijk draagt ook de hartstocht en de passie in dit boekje veel bij tot mijn uiteindelijke cijfer.

Mijn cijfer: 9+

Saraatje d.d. 09-09-2004

P.s.: Sorry goed boek, maar je bent niet de ultieme HR. Je verhaalstem is goed, maar niet die van een ster. Je bent erg levendig, maar bruisen van het leven doe je niet. Daarom geen 10.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een ontzettend goed boekje zeg. De emoties vliegen van de bladzijdens af, echt super goed geschreven.
Ik kon Rudolf wel eens voor zijn kop slaan als hij weer eens grof en onbeschoft tegen Samantha was. Ik vond het erg voor Samantha dat op een gegeven moment zelf haar eigen familie Rudolf geloofde. Gelukkig voor haar dat haar zusje haar blijft steunen.
Een absolute aanrader.

Mijn cijfer: 9+

Mascha d.d. 23-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht, zucht en nog eens zucht! Wat een heerlijk boekje!

Hij, Prins Rudolf Kazanov, is een knappe, maar o zo irritante man.
Zij, Samantha Douglas, is een mooie vrouw, maar erg onzeker. Dit mede door een ongeluk dat ze als kind heeft gehad en daardoor mankt loopt.
Ze ontmoet de prins op een bal en die avond is voor haar als in een sprookje. Hij wil haar graag weerzien.
Na maanden wachten heeft ze nog steeds niets van haar prins gehoord. Op de avond dat haar verloving met Graaf Alexander Emerson bekent gemaakt zal worden, staat haar prins opeens weer voor haar neus.
Ze worden ontvoerd en dan begint een heerlijk verhaal.
De spanning tussen hen loopt vaak hoog op, vooral als de prins echt een prins is en een ongelooflijke kwal is. Zij op haar beurt is ook af en toe een pittige dame.
De erotiek is zeer goed en humor is ook wel aanwezig. Dit is zo'n boekje waar de tranen je over de wangen lopen!

Beoordeling: 9.

Nicole d.d. 10-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hij is inderdaad erg goed. De beste die ik tot nu toe gelezen heb van Candlelight. Ik vond wel dat het verhaal in het begin een beetje snel ging, maar verder niks op aan te merken.

Ik geef ook een 9.

Pareltje S. d.d. 05-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje helemaal geweldig. Vooral Rudolf knap en eigenwijs en toch ook wel ontzettend lief. Gewoon een heerlijke vent. Ik vond het wel zielig voor Samantha wat er aan het altaar gebeurde.

Cijfer: 9.

Chantal d.d. 06-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling