ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 19:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 14:44 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik vond dit echt een heel leuk boekje. De held (Sebastian) is niet een typische held. Hij is door een harde jeugd en hard werken geworden wat hij is geworden. De heldin (Hope) is meer een spring in 't veld, maar zo ontzettend leuk, lief en aardig. De dialogen zijn vaak grappig om te lezen. Het is niet echt een spannend verhaal, maar wel vaak ontroerend.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 12-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een simpel en duidelijk verhaal. Sebastian (niet van adel, maar wel zeer gefortuneerd door hard werken) zoekt een vrouw voor zijn twee zusjes, die nogal het een en ander hebben meegemaakt. Hij is op zoek naar een degelijke, rustige vrouw, maar valt als een blok voor de vrolijke en erg mooie Hope. Hij gaat ervan uit dat meisjes als Hope nooit wat hebben meegemaakt en dus zijn zusjes niet kan opvangen. Maar HOpe heeft samen met haar eigen zusjes haar eigen vervelende verleden en dus blijkt dat ze zijn zusjes wel weet op te vangen en vooral op te vrolijken.
Sebastian is eigenlijk vanaf het begin al verliefd op HOpe, maar vecht er tegen. Toch blijven ze elkaar tegenkomen en wordt zijn verliefdheid steeds erger. Hope valt natuurlijk ook voor hem. Na wat verwikkelingen komt natuurlijk alles goed.
Een boekje met een leuke heldin en held. Wat ik jammer vind, is dat het verhaal nogal vaak naar bijzaken springt. De spanningsopbouw tussen de twee en de diepgang wordt daardoor gemist. Het heeft geen echte climax-opbouw. Het leest rustig weg, ideaal voor een middagje bank, maar niet eentje waar je zwaar van onder de indruk bent. Kortom, leuk verhaal, maar niet bijzonder.

Mijn cijfer: 7

Maaike d.d. 13-03-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuk ontspannend boekje om te lezen!

Mijn cijfer: 8

Jamie d.d. 03-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit mij helemaal bij mijn voorganger aan...ik heb het boekje gisteren gelezen en ik vond het zeker de moeite waard.

Mijn cijfer: 8

Phoenix d.d. 03-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"De dialogen zijn vaak grappig om te lezen. Het is niet echt een spannend verhaal, maar wel vaak ontroerend."

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ontroerend hoe de zusjes van de held langzaam maar zeker ontdooien dankzij de heldin en haar zusjes.
Ik vond ook de bijrollen van Giles en Lady Elinore erg leuk.
Niet heel erg veel erotiek (de held is van het zich beheersende type), maar als het er van komt spatten de vonken er af.

Ienepien d.d. 06-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk boekje, gewoon genieten!
Sebastian is een lekker norse kerel die regelmatig met zichzelf overhoopt ligt en wat verlegen is. Hope is een pittige tante die dwars door het gestuntel van Sebastian heenprikt en hem wel grappig vindt.
Dit boek bevat feitelijk twee romances waarbij de tweede romance tussen de regels door verteld wordt, erg leuk gedaan.
De vriendschap van Sebastian en Giles is leuk omschreven en het gekonkel van Giles erg grappig.
Minpuntje vond ik dat het stel elkaar wel erg lang mr. en miss bleef noemen (als je je tong in iemands mond hebt gestopt, lijkt mij toch het moment wel aangebroken om iemand bij z'n voornaam te noemen tenslotte).

Mijn oordeel: heel goed

Petra d.d. 20-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het begin van het verhaal had ik een gruwelijk hekel aan Sebastian, ondanks zijn mooie naam. Ik was helemaal weg van Hope en haar zussen. Heerlijke mensen! Ik vond wel dat ze allebei hun conclusie trokken zonder er echt bij na te denken.
Nadat Sebastians zusjes in Londen kwamen begon ik het boek interessanter te vinden en Sebastian ook.
Het was toch een leuk boekje. Vanmorgen heb ik hem binnen vier uur uit gelezen .Er zat humor in, niet veel erotiek, maar dat was in dit verhaal ook niet nodig. De bijfiguren zijn heel erg leuk, ik heb het meest om hen gelachen.
Ik hoop dat er nog een verhaal komt over Giles en Lady Elinore (de grijze muis)

Cijfer: 7,5

Chickening d.d. 06-07-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat ik heel leuk aan het boekje vond, was dat de held ook een hele gevoelige kant had en dat mis je soms wel eens.

Meestal zijn de mannen nors en humeurig, maar Sebastian kan echt vertellen wat hem dwars zit. Ik vond echt mooi beschreven toen hij aan zijn zusjes over zijn verleden vertelde.

Ik vond het zeker waard het boekje te lezen.

Chantal d.d. 23-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een leuk boek. Sebastian is in het begin inderdaad onhandig en stijf, omdat hij in het gezelschap van Hope helemaal in de war raakt. Hilarisch hoe Hope daar doorheen prikt en hem weet te prikkelen.

Dikke 8!

Saskia d.d. 11-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling