ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 21:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 14:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De achterflap belooft wat! Een eeneiige tweeling (dubbele hunks!) waarvan de serieuze broer halfdood wordt geslagen, waardoor de 'wildebras broer' zijn plaats inneemt om de aanvaller uit de tent te lokken. En tsja, dan wordt hij nog verliefd op de verloofde van zijn broer...
Voor mij reden dus om deze te lezen... Maar helaas, het loopt niet echt vlot en eerlijk waar, ik heb het boek weggelegd. Ik heb meteen een hekel aan Trelane (de serieuze broer). Hij heeft Belle, zijn verloofde, compleet onder de duim. Zij is nogal kippig, maar hij wil niet dat ze haar bril draagt. Zij houdt van felle kleuren, hij wil dat ze pastel draagt. En zij laat dat toe!!
Als Eric (de leuke broer) zijn plaats inneemt vallen ze als een blok voor elkaar, maar ja, hij heeft gelogen en dat kan ze eigenlijk niet vergeven. En hoe legt hij aan zijn broer uit dat hij met Belle wil trouwen?? Een echt dilemma is het echter niet, want Trelane blijkt van een ander te houden!
O ja, en dan is er natuurlijk nog het mysterie... wat bedoelden de aanvallers met de 'sleutel' die ze zochten? En houdt dat verband met de zoektocht naar de Heilige Graal van de vader van Belle?? Helaas kon ook dit mysterie mij niet bekoren. En nog één minpuntje: Belle praat in zichzelf... hardop... Dus je krijgt van die vage en kinderlijke monologen. Dat stoorde mij nogal in de schrijfstijl, want het leest niet bepaald prettig.

Mijn cijfer: 5

Nol d.d. 20-06-2005

----------------------------------------------------------------------

Engeland begin 1840. Als Eric Grayson (zoon van Cat en Miles uit CL 393) na jarenlang in het buitenland geweest te zijn weer thuis komt, wordt hij onmiddellijk geconfronteerd met een mysterie. Zijn tweelingbroer Trelane wordt halfdood geslagen en Eric neemt zijn plaats in om zo te proberen de daders te vatten.
Belle, dochter van een ontdekkingsreiziger, is verloofd met Trelane. Ze heeft niet door dat Eric zijn plaats heeft ingenomen. Er is maar één woord om dit verhaal te omschrijven: mooi! Er is een hele intrige die opgelost moet worden en een misdadiger die gevat moet worden. De romantiek is schitterend verwoord, er zijn mooie dialogen, ook de erotiek zit goed.

Beoordeling: 8,5

Martine d.d. 10-06-2010

------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling