ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 13:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het is geen blij verhaal, deze vertelling over Carlotta (Cari) en Dominic, die begint in St. Louis, 1847. Schrik niet, het boek heeft zeker een happy end! Maar voordat het zo ver is ...
Cari en Dominic, twee sterke karakters. We ontmoeten Cari als zij op de vlucht is voor haar zwager en op zoek is naar Dominic. Zij heeft zijn kracht, zijn genadeloosheid en zijn haat tegen haar zwager nodig.
De sfeer heeft me aangegrepen, voelde donker.
De sensuele erotiek wordt beschreven als een mooi gedicht. In het begin is hun verhouding zonder liefde. Maar je groeit gedurende de tijd mee naar de liefde die ze voor elkaar gaan voelen. Prachtig! Ook de manier waarop Dominic haar steeds met warmte beschrijft is schitterend!
Ja, een magnifiek verhaal!

Hanny d.d. 08-01-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wow!!! Wat een ontzettend gaaf boekje. Ik kon het eigenlijk niet wegleggen, zo werd ik gegrepen door het verhaal.

Cari is weduwe die net haar zoon en man verloren is. Ze is intens verdrietig om haar zoontje, haar man mist ze totaal niet. Er was zeker geen sprake van liefde tussen die twee. Cari wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt achter haar rug om, maar ze kan niet bewijzen dat er niks van waar is. Haar zwager (Julian) wil haar hebben, maar ze vlucht naar Dominic, de aardsvijand van Julian. De relatie tussen de twee is zo ontzettend mooi beschreven. In het begin is er geen sprake van liefde, maar natuurlijk verandert dat.
Het boekje heeft zelfs een betere happy ending dan ik had verwacht.

Mijn cijfer: 9,5

Groetjes Mascha d.d. 30-01-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Prachtig boekje!!!

Zij denkt dat haar ongelooflijk brute echtgenoot en zoontje dood zijn.
Hij is een harde, meedogenloze zakenman met een klein hartje.
Zij (Cari) wordt vastgehouden door haar evenzo brute zwager, maar weet te ontvluchten en gaat naar haar zwagers grootste vijand, Dominic.
Cari biedt aan om zich voor te doen als zijn maîtresse, om wraak te nemen op haar zwager.
Ze wordt zijn maîtresse, want ze kan hem natuurlijk niet weerstaan en hij smelt voor haar.

Er gebeurt heel veel in het boekje. Moord, brand en scheepsongelukken. Er is een leuke bijrol voor het weesmeisje Anna.
De erotiek is heel ruim aanwezig, maar mooi beschreven.

Dit boekje moet je zeker lezen, want alle ingrediënten voor een goede CL zitten erin.

Ik geef het een dikke 10!

Ellen d.d. 15-11-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dit boekje al diverse malen gelezen en hij blijft super! Het is absoluut een prachtig verhaal.

Mascha d.d. 15-11-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1847. Na de dood van haar wrede echtgenoot Adrian en van haar zoontje Nicky, moet Cari Fremont vluchten voor haar eveneens wrede schoonbroer Julian. Ten einde raad gaat ze zichzelf aanbieden bij Dominic Saxton, aartsvijand van Adrian en Julian.
In het eerste deel van het verhaal is er vooral het gevrij van Cari en Dominic in paginalange erotische scènes. De groeiende relatie tussen hen beiden wordt goed verteld, er zijn pittige dialogen.
In de tweede helft wordt het verhaal intrigerender, na een onverwachte wending wordt het zelfs heel spannend. Ook de erotische scènes blijven een groot deel uitmaken van het verhaal. Een interessant nevenpersonage is Anna, het straatkind dat Cari onder haar hoede neemt.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 18-02-2010

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling