ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 16:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 20:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is onderdeel van een serie. Ik volg die niet helemaal, maar dit is de laatste Sinclairebroer die ook nog eens vermist was.
Het begint dat alle broers elkaar ontmoeten, in de vorige boeken is al genoeg aandacht besteed aan de zoektocht, dus dit was wel een goede binnenkomer.
Er wordt geen inkt verspild, want ook de dame komt direct aan bod. Carissa is de dochter van een barbaar, maar dat is natuurlijk maar schijn! Een bloeddorstige dame, die géén vampier is, kan natuurlijk niet. Nee, ze is een schatje en gewoon een geweldige dame.
Ronan is nog eeuwig verliefd op Hope en wil Carissa niet toelaten. Toch is hij wel heel beschermend naar Carissa toe en uiteindelijk kan hij zich verzoenen met het feit dat hij haar gewoon harstikke leuk vindt.
Wanneer ze alleen samen in de hut zijn vind ik dan ook het leukst. Er wordt dan alleen aandacht besteed aan hen tweeën. Later komen de broers en hun vrouwen en moeder met de nieuwe geliefde er ook nog bij en die mogen ook hun zegje doen.

Wanneer Carissa volledig geaccepteerd wordt door de familie, wat wel even moeite kostte, gaat alles goed richting een happy end.

Dit vond ik de beste van de broers, lekker geschreven en gewoon een feel-goodverhaal.

Cijfer: 8,5

Alicia d.d. 27-08-2011

-------------------------------------------------------------------------

DROMMELS is het enige woord waar ik me heb aan zitten ergeren. Dat is toch geen vloek in de Hooglanden?
Bij gebrek aan beter (om de lezers tevreden te houden) kan je ook een ander woord verzinnen.
Verder is het een goed en leuk boek!

Cijfer: 8

Karin d.d. 22-09-2011

-------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling