ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:54




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 944 - Alleen voor hem
BerichtGeplaatst: 02 mei 2012 19:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek, maar geen hoogvlieger. De eerste helft van het boek was wel leuk. Alyce en haar vriendinnen houden Lachlan en zijn mannen allemaal voor de gek met hun nonnenrol. Ze hebben ook nogal wat andere geheimen die ze verborgen moeten houden.
De tweede helft gaat Alyce naar de clan van Lachlan waar je de andere broers en hun vrouwen weer tegenkomt. Maar Alyce is gewoon niet zo`n leuk persoon. Ze is mijns inziens te koppig om het koppigzijn en naar mijn idee voegt het niets toe aan het verhaal.
Ik vond ook het verhaal van de rebellen erg ongeloofwaardig. Het verhaal blijft wel boeien, maar ik zal het niet nog een keer lezen.

Cijfer: 6,5

Saskia d.d. 15-05-2011

-------------------------------------------------------

Ik vond het een aardig verhaal. Zij was erg geëmancipeerd en niet zozeer koppig. Ik nam het meer op als star opkomen voor haar rechten, wat niet altijd handig was. Ik mocht haar wel, maar ze is inderdaad een erg sterke persoonlijkheid en overvleugelt hem daardoor, wat wel weer apart was voor een keer. Hij heeft daar natuurlijk moeite mee en moet leren er mee om te gaan.

Ik geef dit boek een 7.

Maaike d.d. 26-05-2011

-------------------------------------------------------

Ik kon maar niet door deze heen komen. Ik vond het niet interessant genoeg.
Telkens dat gezeur over dat het nonnen waren en dat je daar niks mee mag beginnen.

Alicia d.d. 27-05-2011

-------------------------------------------------------

Lachlan moet Alyce Bunnock, dochter van een bevriend clanhoofd, uit een klooster terughalen. Tevens probeert hij erachter te komen of zijn vermiste broer Ronan zich heeft aangesloten bij de huurlingen die de buurt onveilig maken. Alyce is helemaal niet van plan naar huis te gaan. Ze heeft de identiteit van een overleden non, Terese, aangekomen, zo kan ze Lachlan om de tuin leiden. Ze worden verliefd, maar ze moet Lachlan wegsturen om zichzelf te beschermen.
Het was een goed verhaal, ik vond Terese/Alyce een prachtig personage. Ze is echt in een verkeerde tijd geboren, zo zelfstandig is ze, ze doet wat nodig is om de nonnen en de omwonenden te beschermen. Lachlan is trouw aan zijn clan en familie en verwacht dat Alyce alles opgeeft om bij hem te zijn. Ik vond de andere ‘nonnen’ wel interessante nevenpersonages, vrouwen met een eigen talent, enkelen van hen vinden ook de liefde.

Cijfer: 8

Martine d.d. 13-07-2015

-------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling