ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 jun 2010 20:29 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het is een leuk boek om te lezen. Honora is in het begin rustig en gelaten, terwijl Cavan ontwijkend is, maar langzaamaan groeien ze naar elkaar toe. Dit gaat met Honora sneller dan met Cavan, omdat hij steeds op zoek gaat naar zijn verdwenen broer en met zichzelf nog in de knoop zit.
Wat ik wel jammer vind is dat Honora wel erg vaak zegt dat ze van hem houdt, ook al is dat om hem gerust te stellen.
En ik had al snel door dat haar stiefvader de boosdoener was in dit verhaal, al dacht ik dat het om een andere reden was.
De erotiek is aanwezig en op een mooie manier geschreven.

Het volgende deel van de vier broers komt dit jaar nog uit volgens CL, dat is maar goed ook want ik wil wel weten hoe het met de andere drie broers vergaat omdat ze vaak in het boek aanwezig zijn en zij elkaar helpen met de zoektocht naar de vermiste broer.

Ik geef dit boek een 8, omdat de schrijfstijl goed is en je dit boek in één ruk wilt uitlezen.

Karin d.d. 11-05-2010

--------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een beetje storend dat hij zo vervuld is van schuldgevoelens. Maar ja, de schrijfster moet toch een reden hebben om de hoofdrolspelers uit elkaar te houden.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 11-05-2010

--------------------------------------------------------------------------

De schrijfster is goed, daar ligt het niet aan. Ook het verhaal is wel aardig (alleen die klotenbroer, tjonge jonge, wat onorigineel). Wanneer de relatie tussen de twee beter wordt is het boek ook meteen beter.
Daarvoor is Honora een bange muis die ik weleens flink door elkaar zou willen rammelen. Ook Cavan verdient af en toe een klap voor zijn kop.
Het boek had praktisch 50 tot 100 pagina's korter gekund, dat was ook beter voor het verhaal geweest.

Toch was het boek goed door te komen en wel redelijk onderhoudend.

Beoordeling: 7,5

Ariel d.d. 11-05-2010

--------------------------------------------------------------------------

Ik vond het echt een topboek en kon niet stoppen met lezen. Ja, het klopt, ze kon wel vaker haar mond open doen en niet zo veel pikken, maar ik denk dat we dit zeker tegen zullen komen bij de andere schoonzusjes.
Ik vond het zo’n leuk boek dat ik meteen deel 2 in het Engels heb besteld.

Lady Nai d.d. 15-05-2010

--------------------------------------------------------------------------

Calum, de boze stiefvader van Honora, dwingt haar te trouwen met de toekomstige leider van de clan van de Sinclares. Cavan, die net ontsnapt is uit een lange gevangenschap bij de Barbaren, is de uitverkorene. Honora heeft hier vrede mee; ze is nu immers verlost van haar stiefvader.
Cavan kampt met schuldgevoelens, omdat zijn jongere broer Ronan nog steeds gevangen zit. Hij is bijna het hele verhaal door chagrijnig en kan en wil hierdoor zijn huwelijk niet consummeren. Honora die erg onderdanig is uit zelfbescherming, bloeit langzaam op. Toch lijdt ze eronder dat haar man haar negeert. Dit gedeelte is langdradig en saai. Er wordt immers steeds in herhaling gevallen. Pas naar het einde toe komt er een slechterik aan te pas, maar echt spannend wordt het niet. Op gebied van romantiek en erotiek valt het nogal mee, alhoewel dat nogal laat in het verhaal gebeurt. De broers van Cavan krijgen elk een eigen verhaal.

Cijfer 7

Martine, 13-07-2015

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling