ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:17




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:45 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Na het lezen van de achterflap was ik er helemaal klaar voor... een vrouw die kokkin is in een houthakkerskamp en zich in de ijzige kou staande weet te houden, tot er een knappe kerel aan komt zetten die warme gevoelens bij haar losmaakt...
Helaas, ik was blij dat ie uit was en ik een ander kon gaan lezen.
Het had een goed boek kunnen zijn, ware het niet dat er te lang getreuzeld wordt... Gypsy keert zich na elke zoen van Adam af, ze is ervan overtuigd dat ze vervloekt is, haar (groot-)ouders en broer zijn immers overleden omdat ze van haar hielden. Dus ja, dan is er geen plek voor Adam. De conversaties tussen de twee lopen niet lekker, misschien dat het aan de vertaling ligt, maar de stemmingswisselingen tussen gewone gesprekken zijn erg storend omdat je je niet goed kunt verplaatsen in de karakters. Adam komt gewoon binnenwandelen en heeft wel zin in een robbertje.... Zijn gevoelens voor Gypsy komen op mij niet goed over, meestal lees je de gevoelens en gedachten van de held over de heldin, dat is hier niet echt het geval.
Eigenlijk komt het erop neer dat er wordt gekookt, gezoend, gekookt, gemoord, nog weer wat zoenen en koken en dan komt de ontknoping...

Mijn cijfer: 5

Nol d.d. 14-12-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling