ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:35 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een goed verhaal met veel onverwachte ontwikkelingen, spanning, erotiek, leuke hoodrolspelers en bijspelers.
De hoofdrolspelers zijn van het begin af aan getrouwd en beleven samen heel wat.

Sonja d.d. 12-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijke roman die je van het begin tot het eind bezig houdt.
Het verhaal speelt zich af in de 17e eeuw; zowel in Engeland als in Amerika.
Duncan, een verbitterd man vanwege zijn bewogen verleden en Jillian, een opgewonden standje, dat tot het einde toe voor zichzelf op blijft komen.
Op een nogal lompe manier wordt Jilly als bruid door Duncan uitgekozen.
De verschillende avonturen die ze gezamenlijk meemaken zijn spannend beschreven.
De erotiek is heerlijk beschreven.
De bijfiguren passen prachtig in dit verhaal; allemaal hebben zij een uitgesproken karakter.

Hanny d.d. 27-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Duncan Roderick heeft heel wat meegemaakt voor hij als rechtmatige graaf de titel van zijn neef Algernon overneemt. Hij werd als kind gevangen genomen door Indianen, zijn familieleden werden vermoord en hij heeft jaren als indiaan geleefd voor hij kon ontsnappen. Algernon geeft de titel van graaf niet graag af en hij gaat wel heel ver om hem terug te krijgen. Duncan was als kind beloofd aan Beatrice maar uiteindelijk kiest hij ervoor om met haar zuster Jillian te trouwen.
Duncan draagt de zware last die zijn verleden is met zich mee, maar Jillian lijkt die wel te kunnen trotseren en doet haar best om hem te helpen. Hun relatie is hartstochtelijk, passioneel en erotisch maar wordt verstoord door Duncan’s slechte herinneringen.
Het is een goed opgebouwd en spannend verhaal.

Mijn cijfer 8

Martine d.d. 30-08-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is de aller aller allereerste cl die ik heb gelezen en ik vond hem heel erg goed. Heb hem toen in een half jaar tijd 3x gelezen en toen heb ik alles weggegooid, maar toen ik (weer) ben gaan sparen heb ik deze zo snel mogelijk weer gekocht. Ik vind hem nog steeds heel erg leuk. Echt duidelijk een 8 waard!!!
Het is wel gedeeltelijk indiaan, maar niet zoals je zou denken. Het is eigenlijk maar een klein gedeelte vind ik. Ik hou zelf niet zo van indianenverhalen.

Andrea d.d. 31-08-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling