ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29 nov 2008 19:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Waauw wat heb ik van dit boekje genoten... Voor ik eraan begon stond het me niet zo aan, waarom ik er met tegenzin aan begonnen ben weet ik eigenlijk niet, want na de eerste blz was ik al verkocht.
Hemels romantisch koppeltje, echt super, wat weinig erotiek misschien en ook wat weinig knetterende dialogen, maar ik vond het verhaal en de personages werkelijk ADEMBENEMEND.

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 28-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nieuwsgierig geworden door de mening van frenia ben ik dit boekje gelijk gaan lezen. En ik ben het volledig eens met haar, dit is er een om in te lijsten.
Mijn bloed begon te koken al bij het eerste achteloos en wreed gevelde hert. Gedurende het lezen heb ik ook allerlei straffen uitgedacht voor dat stelletje krankzinnigge wreedaarts. Goed verhaal van het begin tot het eind, met prachtige personages.
Frenia ik begrijp net als jij niet waar de titel duistere intriges vandaan komt. Mijn vermoeden is dat hij of zij v/d Herik toe is aan een fikse portie Prozak. Highland Lord dekt de lading een stuk beter, het verhaaltje op de achterkant slaat voor een deel ook kant nog wal.

O ja, hebben jullie op de tekening van de voorpagina gelet, wat een enorme miskleun zeg. In het verhaal wordt over Tor (hoofdpersoon) gezegd dat hij Beëlzebub of the Antichrist in eigen persoon zou kunnen en dat zijn begeleiders al reusachtige schepsels met gespierde onderarmen en brede borstkassen zijn, maar dat is nog niks vergeleken bij Tor, er wordt zelfs gesproken dat Tor met een kilt aan de Engelsen van schrik zou wegjagen. Als je dan naar het plaatje kijkt zie ik eerder een pezige balletdanser dan de mannetjesputter Tor.
Maar zogezegd het verhaal is pure magie.

Mijn cijfer: 9

Priscilla d.d. 02-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht ... Noormannen en Hooglanders, een spetterende combinatie.

Het verhaal gaat over Anna de Bruce, de onwettige dochter van de Schotse koning en Tor Henneson, onwettige zoon van Munro de Forrest van Rancoff Castle.
Als Tor naar Rancolf Castle komt om zijn erfenis op te eisen wordt hij verrast door de vriendelijkheid van de man die zijn vader is. Maar hij wordt vooral verrast door de gevoelens die Anna bij hem oproept.

Er gebeuren vreemde dingen in dit verhaal en er worden moorden gepleegd. Als Anna ontvoerd wordt is Tor ten einde raad.
De erotiek is precies goed. Spanning is er zeker tussen de twee. Weinig humor.Anna is een sterke persoonlijkheid en is niet op haar mondje gevallen. Tor is van buiten een stoere vent maar heeft toch voor Anna een zwak en zegt de liefste dingen tegen haar.

Beoordeling: super goed (cijfer 9)

Saskia d.d. 30 december 2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling