ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 19:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14 feb 2012 21:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Tolly is een belachelijke naam voor een heerlijke vent als deze. Hij is nors, nukkig, wil zich door niemand laten helpen en torst met een zwaar verleden in India (doet het altijd goed in een HR).
Tess is niet zo fatsoenlijk als ze wil doen voorkomen en daarnaast is ze de slechtste schrijver ooit (boven elk hoofdstuk staat een stukje uit haar 'boek').
Haar regeltjes gooit ze maar al te graag aan de kant, al kost haar dat soms wel even slikken. De relatie tussen deze twee bloeit mooi op, vind ik. Niet te overhaast, hier en daar een kus zonder al te saai te worden.
Op het allerlaatst toch nog een ontvoering. Beetje jammer, had niet gehoeven (een spectaculair gevecht was ook goed geweest)!
Wat aan Theresa knaagt vond ik een beetje vergezocht en legt gelukkig ook niet veel gewicht in de schaal.

Als laatste: chapeau voor de humor! Hier en daar zaten er echt droge stukjes in waar ik hartelijk om kon lachen. Vooral de latere kamerheer van Tolly is een geweldige vent (als hij Tolly even moet verplaatsen zonder echte reden: Ja, hier is het veel gezelliger).

Kortom, een prachtboek!

Cijfer: 9

Alicia d.d. 14-02-2011

----------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik net een minuut geleden uitgelezen en wilde net een beoordeling plaatsen toen ik jouw beoordeling zag.
Ik ben het er helemaal mee eens, een heel goed boek!

Saskia d.d. 14-02-2011

----------------------------------------------------------------------------------

Leest lekker weg!
Ik heb ook genoten van die droge humor en dat maakt de nogal karige erotiek weer goed.
Het is op een boeiende manier geschreven hoe die twee naar elkaar toe getrokken worden.
En zij laat zich niet zomaar aan te kant schuiven door deze 'knorrepot'.
Wat ontzettend stoer dat Tolly zijn been opnieuw laat breken om met Theresa te kunnen dansen.

Beoordeling: 8

Mirjan d.d. 12-04-2011

----------------------------------------------------------------------------------

Kolonel Bartholomew ‘Tolly’ James komt na 10 jaar zwaargewond terug uit Indië. Hij is de enige overlevende van een overval door de Thuggee. Helaas voor hem ontkent de Oost Indische Compagnie hun bestaan.
Theresa Weller heeft een boek geschreven over etiquette, waaruit aan het begin van elk hoofdstuk een stukje te lezen is. Ze past die regels zelf ook nauwgezet toe en blijft ver weg van roddels en schandalen. Als ze Tolly ontmoet, hij is aangetrouwde familie van haar nicht, raakt ze onmiddellijk door hem geïntrigeerd.
Wanneer er volop over hem geroddeld wordt moet ze een keuze maken. De tegenstellingen tussen beide personages waren interessant en goed gebracht. Beiden moeten ze een verleden overwinnen om met zichzelf in het reine te kunnen komen. Theresa heeft veel aanbidders en huwelijkskandidaten. Maar ze zou ook echt 'nee" moeten zeggen tegen hen. Ze houdt die mannen aan het lijntje, terwijl ze weet dat ze toch nooit met hen zal trouwen.
De erotiek is redelijk goed, maar mocht wat meer zijn, wat uitgebreider. Weerkerend personage in deze serie is Sommerset. Hij is een geheime club begonnen voor avonturiers. Alle mannelijke hoofdpersonages uit deze serie worden er lid van.

Beoordeling: 7,5

Martine d.d. 20-07-2015

----------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling