ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 21:46 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Verschillende keren heb ik gekeken of de inhoud van het boekje wel bij de buitenkant hoorde. Af en toe had dit boek meer weg van de Kama Sutra. Of het verhaal van mevrouw “gevulde” koek en meneer “banketstaaf.
Maar ik moet zeggen, dat op de spaarzame momenten, dat de dierenhuiden de gelegenheid kregen af te koelen, het een heel ontroerend liefdesverhaal was.
De lezer wordt getrakteerd op een onvergetelijke reis door de Comanche-Indianen cultuur.
De personages voeren zeer pittige dialogen. Kortom, om de gaten heen, is de kaas uitzonderlijk goed.

Hilarische momenten heeft het verhaal, terecht amper meegekregen, buiten een typefout om dan.
Op bladzijde 238 staat:
“Zijn gebronsde huid glansde in het zonlicht en zijn spieren waren goed zichtbaar. Ze keek naar zijn hoge jukbeenderen, zijn klassieke neus, zijn gespannen kaken, zijn kippen en zijn handen.” Kippen??!!

Mijn cijfer: 8

Priscilla d.d. 19-12-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, ik heb hem gelezen en kan maar één ding zeggen: Overdaad schaadt!
Dit verhaal valt van de ene vrijpartij in de andere en dan zijn die ook nog eens allemaal hetzelfde. Ook het flinterdunne verhaaltje eromheen vervalt constant in herhaling. De heldin van het verhaal is een vervelende zeurpiet, maar hij is wel een schatje. Al met al vond ik er niet zo heel veel aan, want seks is leuk, maar niet op bijna iedere bladzijde.

Mijn cijfer: 5

Petra d.d. 20-02-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling