ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:45




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 101 - Gezworen liefde
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 20:40 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een heerlijk verhaal én een bijzonder verhaal. Het verhaal switcht heen en weer tussen heden en verleden, want de twee kennen elkaar al heel lang en zijn al heel lang vijanden. Ze hebben daardoor een heel bijzondere relatie.

Petra d.d. 14-07-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje. Weer een topper van Shannon Drake. Je herkent dat het van haar hand is.
Alaric is een echte Normandier en kent Fallon al vele jaren.
Fallon valt in handen van Alaric, maar o wat haten ze elkaar.
Het zal lange tijd duren voor ze beiden zullen zwichten voor .....de liefde!

Mijn cijfer: 9

Ernestina d.d. 23-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is weer een geweldig boekje van Shannon Drake.

Het gaat over een stel dat aardig in tweestrijd met elkaar is.

Alaric is een stoere en goed gespierde ridder (een droomman) en een eerlijke man.

Fallon is een vrouw die echt voor haar land wil vechten en maakt niet uit wie haar in de weg staat. Zonder dat ze het wil word ze verliefd op Alaric.

Ze beginnen uiteindelijk verliefd op elkaar te worden, maar ze vertrouwen elkaar niet dus willen ze er ook niet aan toegeven.

Spanning 8
humor 7, door de streken die zij hem levert
Romantiek 7
Hoofdpersonen 9

Een boek om zeker nog een keer te lezen.

Cijfer: 9

Jocelyn d.d. 16-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het boekje is leuk tot blz 27. Alaric komt in een strijd tussen tussen Koning Willem en Koning Harold, Harold's dochter Fallon tegen. Hij neemt haar gevangen. Ze kennen elkaar al van kinds af aan, maar zijn nu vijanden.
Vanaf blz 28 tot blz 158 gaat het boekje terug in het verleden en dat vind ik nooit zo boeiend.
Als het verhaal verder gaat wordt het wel weer een mooi boekje.
Zij blijft tegen hem strijden en waarschuwt hem dat ze hem ooit nog eens zal verraden.
Zijn aantrekkingskracht kan ze niet weerstaan, maar haar trouw aan haar land zit haar in de weg.
Als ze dan zwanger van hem wordt geeft ze haar strijd op en kan hij haar eindelijk gaan vertrouwen.

Mooi boekje, vol strijd en genoeg erotiek.
Hij is een stoere ridder en zij een mooie vrouw die nergens bang voor is.

Cijfer: 9

Ellen (El) d.d. 06-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh ja, deze heb ik ook met zeer veel genoegen gelezen.
En zeker de moeite waard om nog eens te herlezen.

Monica d.d. 07-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel geschiedenis, wat helemaal niet stoorde, want nu weet ik weer wat meer.
Heel mooi verhaal, veel erotiek en aantrekkingskracht.
Het gaat over een liefde die niet kan zijn en je begrijpt beiden (vooral Fallons kant), maar het komt natuurlijk wel goed...
Echt een Shannon Drake... een topverhaal!
Ik had mezelf verplicht aan één van de eerdere candlelights te beginnen lezen en wat ben ik blij dat ik deze genomen heb!!

Een 9.5/10 waard!! Echt een aanrader!

Ladybug d.d. 28-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goed verhaal, interessante personages, Fallon is echt een nagel aan Alarics doodkist. Hoewel ze elkaar bevechten overwint hun liefde.

Cijfer: 8

Martine d.d. 30-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Door de lovende woorden veel van verwacht, maar ik vond het geen leuk boekje. Ik heb eerder boeken gelezen van Drake maar ze hebben niet mijn voorkeur.
Want ook in dit boekje maken de hoofdpersonen heel wat ellende mee, en ik hou toch meer van boeken waar ze het wat makkelijker hebben.
Vooral de tijd dat ze zwanger is en de terugreis was zwaar (heb ik met tranen in mijn ogen zitten lezen, en een knoop in mijn maag). Ik vond hem erg hard en pas aan het einde komt hij tot inzicht, in vind het dan al te laat.
Maar zij vergeeft hem heel snel.

Cijfer: 7-8

Zeemeermin d.d. 02-07-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling