ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:20




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008 20:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Deel 1 en 2 waren erg goed, dus ik verheugde me erg op dit laatste boek uit de serie. Helaas kwam ik bedrogen uit.

Prins Rainger was in de andere boeken een stoere en gedreven held, maar daar is hier niets meer van over. Hij verkleedt zich als een simpele visser die niet helemaal goed bij zijn verstand is en Sorcha gaat met hem op reis naar Beaumontagne. Ze wordt nota bene verliefd op die sul ... ?!
Sorcha heeft de jaren na haar vlucht in een klooster doorgebracht en ze stapt te vrolijk en ergerlijk naïef door het leven.
Ha ha ha wat ben ik naïef, ik ga alleen in een kroeg vieze liedjes zingen en er gebeurt me niets.
Ha ha ha wat ben ik naïef, ik ga alleen een hoerentent binnen en er gebeurt me niets.

Ik geef het boek nog een 7 omdat de vorige delen (737, 758 en 764) wel goed waren.

Saskia d.d. 30-07-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Je had het niet beter kunnen zeggen! Ik ben het helemaal met je eens! Een boekje met een hoog irritatieniveau!

Mijn cijfer is trouwens een 6,5.

Maaike d.d. 30-07-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dat dit boekje nog redelijk ging. Ik vond het beter dan het eerste uit de serie. Het tweede deel vond ik het beste.
Voor de geloofwaardigheid lees ik ze natuurlijk niet en misschien dat dit boekje een nog wat hogere ongeloofwaardigheid had als de meeste CL's, maar ik vond het vlot lezen.
Het zou ook kunnen dat de mindere beoordelingen van Saskia en Maaike ervoor zorgden dat ik alleszins geen hoge verwachtingen moest koesteren.

Marleen d.d. 04-09-3008

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling