ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 19:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 19:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Na vijf jaar weggeweest te zijn uit het stadje waar ze woonde, zit Hannah met gemengde gevoelens. Ze gooit het er dan ook op dat dat komt omdat haar vader ziek is en niet dat de kans groot is haar voormalige verloofde tegen te komen. Ze weet zich dan ook geen raad als ze hem in de kerk ziet zitten.
Travis Bodine zit in hetzelfde schuitje. Zodra hij haar ziet, is hij weer helemaal van de kaart. Hun verloving is dan ook niet verbroken doordat ze niet meer van elkaar hielden, maar omdat Hannah als advocaat graag carrière wilden maken en híj een vrouw wilde die voor het huishouden en voor de eventuele kinderen zou zorgen.
Hij heeft echter geen tijd om aandacht te schenken aan Hannah, want op hem rust de zware taak zijn broer Rafe van de strop te redden.
Travis is echter geen strafpleiter en kan de hulp van Hannah dan ook goed gebruiken.
Samen gaan ze dan ook de strijd aan om hem vrij te krijgen en te ontdekken wat ze nu nog voor elkaar voelen ...

Hannah is een vrouw die zich er niet onder laat krijgen, ook niet door de roddels die met de dag erger worden. Travis is, als jongste van drie zonen, eindelijk in staat te bewijzen dat hij niet onder hoeft te doen voor zijn broers.

Mooi verhaal waar veel in gebeurt, mooie erotiek, spanning af en toe, heel leuke bijrollen.

Ik vind wel dat je deel 1 en 2 eerst gelezen moet hebben.

Mijn beoordeling: 8,5.

Nicole d.d. 09-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik was tot voor kort in dit boek bezig, maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Het verveelde me echt mateloos, dus ik heb het even opzij gelegd. Ik ga er misschien later nog wel in verder, maar nu even niet.
Ik weet ook niet precies wat het is hoor, maar het kon me nu even totaal niet boeien.
Ach dat heb je wel eens.

Laura d.d. 11-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1880. Rafe Bodine, uit CL 701, zit in de gevangenis op verdenking van moord. Zijn broer, advocaat Travis Bodine, heeft er een hele klus aan hem vrij te krijgen. Hannah Louise Barkley is ook advocate en ze is vijf jaar eerder verloofd geweest met Travis. Ze besluit te helpen met Rafes proces.
In dit verhaal gaat het vooral over het proces en de verdediging die Travis en Hannah voeren. Toch is er genoeg ruimte voor het opnieuw opbloeien van de relatie tussen beiden. Erotiek is er maar mondjesmaat. Ik vond dat Rafe, en vooral Emma, wat meer aan bod hadden moeten komen. Het is immers Rafe die terecht staat en ik had graag gelezen over hoe ze dat samen ervoeren. Wat ik ook had willen weten is hoe het uiteindelijk echt afloopt met McGrath. Daarover is op het einde alleen speculatie te lezen.
Het is ook het beste de drie verhalen op volgorde te lezen.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 28-06-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling