ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 00:10




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is weer een blijvende parel voor in mijn boekenkast! Absoluut het herlezen waard. Helemaal mijn stijl, zou ik zo zeggen. Coulter is een kunstenares op papier!
De omslag van dit boekje vind ik heel erg mooi (en dat is eigenlijk een understatement).
Ik heb er verder geen woorden voor, alleen deze dan nog: Dit boekje is absoluut, maar dan ook absoluut het lezen waard!!

Hanny d.d. 15-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind het een prachtverhaal en de spetters vliegen ervan af. Door misverstanden loopt het niet zo gesmeerd tussen de twee hoofdpersonen.
Zeker een boeiend verhaal en alles zit in dit kleine boekje... erotiek, aantrekkingskacht, spanning m.a.w. compleet!
Eén minpuntje, ik hou er niet van als mannen een vrouw met geweld nemen. Mijn cijfer: 8,5

Judith d.d. 31-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een goed en spannend verhaal tot het eind. Het duurt alleen lang voordat hij haar gelooft, ik kon die kerel wel schoppen.
Sterke hoofdpersonen en vooral ook hele leuke (en minder leuke) bijrollen.
De erotiek vond ik minimaal, maar dat hoort ook niet in dit verhaal.
Zeker lezen!

Mijn beoordeling: heel goed

Monique d.d. 02-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vol enthousiasme begonnen aan mijn eerste Coulter...
De schrijfstijl kwam me wat oubollig over, korte zinnetjes, redelijk rare dialoogvorm. Maar kom, we gaan verder en kijken naar het verhaal...
Arabelle is de dochter van de laatste graaf van Deverill, een nogal vervelend individu, die enkel voor zijn dochter liefde voelt blijkbaar. Dan blijkt dat hij toch ergens een erfgenaam is en dat het testament van Lord Deverill zaliger stelt dat Arabella met Justin moet trouwen.
De eerste keer dat Arabella Justin ziet scheldt ze hem meteen de huid vol. Zonder eigenlijke reden, maar zelfs daarvoor is Arabella al redelijk... :-() Een heldin kan haar mannetje staan; maar ze kan ook irritant en onredelijk zijn en Arabella ging bij mij eerder die kant op. Maar kom, het kind heeft net haar vader verloren, dus...
Na nog wat heen en weer gescheld (de paar redelijke conversaties voelen dan weer heel raar aan) besluiten ze toch te trouwen. Ze kussen zelfs en Arabella vertelt hem heel duidelijk dat ze meer wil... Van "Je bent een bastaard" naar "Ik vind het leuk je te kussen." Een iets te grote stap voor mij.
Dan komt er een verre neef van haar halfzus opdagen en Justin denkt dat hij haar minnaar is. In plaats van haar te confronteren verkracht hij haar maar gewoon op de huwelijksnacht. Al is naar zijn eigen zeggen geen verkrachting, want hij heeft creme gebruikt!! Dus moet ze niet zeuren. Ze schreeuwt haar onschuld uit en zelfs haar maagdelijkheid overtuigt hem niet... Dan krijg je een discussie over sodomie en andere manieren om een man aan zijn gerief te laten komen. Enfin, we gaan verder...
Wat spanning met de neef die blijkbaar niet is wie hij is; wat moord, incest, mama die trouwt etc. etc... Plots beseffen ze dat ze van elkaar houden (ergens tussen de bedreigingen en scheldpartijen in is dat gebeurd)...
Humor komt er in voor, maar vaak zo ridicuul dat je echt het gevoel hebt dat Coulter je gewoone effe wou laten lachen, of het nu in het verhaal past of niet...
Het zal wel duidelijk zijn dat deze Coulter me niet kon bekoren. Hopelijk zijn haar HC beter!

Kenzo d.d. 09-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben wel in het boekje begonnen, maar na 50 bladzijden had ik het wel gezien.
Het kon mij totaal niet boeien.
Ik heb ook gebonden boeken van haar gelezen en die vond ik redelijk, al zijn ze wel een beetje cynisch en is de erotiek een beetje grof.
Het is niet echt mijn favoriete schrijfster.

El d.d. 19-10-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling