ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:11




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Erg leuk en origineel boek. Victoria leeft na een schipbreuk 8 jaar op een onbewoond eiland, samen met haar gouvernante.
Op een dag komt het schip van Grant aan, hij is op zoek naar haar in naam van haar grootvader. Maar Victoria heeft al eerder contact gehad met een schip en die mannen waren niet te vertrouwen. Ze wil zich absoluut niet laten vangen en verstopt zich overal op het eiland, tot grote frustratie van Grant. Hilarische scènes!!
Uiteindelijk zijn ze op weg naar Londen en vallen ze als een blok voor elkaar. Victoria neemt echter alleen genoegen met liefde en niet met lust. En ja, Grant heeft zijn gevoelens goed achter slot en grendel. Zal dat nog goed komen? Victoria is superkoppig en Grant weet niet wat hij aanmoet met al die rare dingen die hij voelt.
Leuk bijverhaal is de romance van de gouvernante van Victoria. Leuk boek dus met humor, erotiek en een stel waarvan iedereen kan zien dat ze van elkaar houden, maar ze moeten dat eerst zelf nog uitvinden.

Beoordeling: 9

Saskia d.d. 19-11-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een hartverscheurend verhaal.
In het begin was de schrijfster volgens mij nog wel wat zoekende naar goede redenen, een goede inhoud, een goed verhaal dus. En dat is uiteindelijk gelukt! Heel goed van haar!

O, ik hoop dat er nog een deel komt met neef Ian, die verdwenen is op zee. En een onbekende piraat de zeeën onveilig maakt.

Mijn beoordeling: 9-

Daniëlle d.d. 19-11-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------

Heel goed boek!
De chemie tussen beiden knettert en vooral Grant is zo leuk als hij er tegen probeert te vechten... een nogal stuurse man die zich door een wilde meid laat overrompelen.
Veel erotiek, goed verhaal, leest als een trein!
Dit is het tweede deel van een serie (eerste deel gaat over Grants broer Derek) en ik denk dat er wel nog een derde deel op komst is over Grants neef Ian.

Ladybug d.d. 21-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit boekje, het was een verfrissend vervolgdeel, terwijl deze ook wel apart gelezen kan worden. De anderen komen niet erg veel terug in het verhaal.
Zeker een miniserie om nog eens te herlezen.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 28-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig boekje dit, in één ruk uitgelezen!

Weer een toppertje: 9

Riannah d.d. 08-02-2010

--------------------------------------------------------------------------

Het verhaal begon heel leuk en ik had er zin in, maar ik vond Grants tegenwerkingen op een gegeven moment vreselijk lastig en onrealistisch. Jammer, want Victoria was wel heel leuk.

Ik geef het boek dan ook een 6.

Girly d.d. 09-03-2010

-----------------------------------------------------------------------

1858. Grant Sutherland gaat op zoek naar Victoria Dearbourne die acht jaar eerder schipbreuk heeft geleden en vermist is. Hij vindt haar op een eiland in Oceanïe. Ze is samen met Cammy, haar kindermeisje, de enige andere overlevende, en brengt haar terug naar Londen.
Het eerste deel van het verhaal speelt zich af op Grants schip, hij en Victoria groeien naar elkaar toe. Hun relatie loopt nogal stroef, de eigenwijze Victoria is heel erg verliefd en aanhankelijk. Grant houdt zolang mogelijk de boot af, hij wil immers geen misbruik maken van haar onschuld. Doordat Grant nogal starre beweegredenen heeft om niet van iemand te willen houden, en Victoria absoluut uit liefde wil trouwen, loopt hun relatie dan ook spaak. Eenmaal terug in Londen komt er een gedeelte waarin ze nogal veel met zichzelf bezig zijn. Daarna moet Grant alles op alles zetten om haar toch voor zich te winnen.
Erotiek en ook romantiek is in ruime mate aanwezig, net zoals humor. Er komen heel wat grappige scènes in voor. Als belangrijkste nevenpersonage is er Ian, de neef van Grant, die meevoer op het schip.
Spijtig genoeg heeft de schrijfster het verhaal van Ian nooit geschreven en het ziet er niet naar uit dat dit er ooit nog van zal komen.

Cijfer: 8

Martine d.d. 27-09-2012

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling