ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:15 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Aardig boek. Veel humoristische situaties. Grace is erg dapper maar mij af en toe iets te koppig om het koppig zijn. Trevor is de perfecte, knappe gentleman die lang met zich laat sollen maar niet over zich heen laat lopen. Leuke bijfiguren zijn de zussen van Grace. Het duistere complot tegen Grace vond ik vergezocht.

Cijfer: 7,5

Saskia d.d. 30-05-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijke Graaf. Trevor is knap, lief, in begin was ik bang dat hij te soft zou zijn, maar dat was dus helemaal niet zo. Grace is een heerlijke, vrolijke meid die haar eigen leven leeft en dat goed vindt.
Als Trevor als een blok voor haar valt moet hij er alles aan doen om haar te overtuigen.
Mooi opgezet, leuke dialogen, humor zit er wel in, maar de erotiek is verder dan ver te vinden (helemaal op het eind…).
De vrienden en zussen zijn geweldig en ik hoop eigenlijk van hen nog iets te horen… Zeker of Mercy bij haar Hertog terecht komt…

Beoordeling 8-

Nicole d.d. 13-01-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Graaf Huntwick, Trevor Caldwell, wil met Grace Ackerly trouwen zodra hij haar ziet. Hij is net zoals in de titel een erg ‘vasthoudende graaf’. Grace heeft helemaal geen trouwplannen en ze wijst hem zo goed en zo kwaad ze kan af. Trevor geeft het pas op na Grace’s ziekte, waarvan hij de ernst niet inziet, hij ziet van zijn plan met haar te trouwen af. Natuurlijk beseft Grace dan dat ze hem toch wil en zal zij degene moeten zijn die vasthoudend is.
De schrijfster doet een poging om spanning in het verhaal te brengen maar slaagt daar niet in. Er hadden in de loop van het verhaal meer hints moeten zijn naar de slechterik.
Als nevenpersonages zijn er de zussen van Grace en de vrienden van Trevor. Vooral naar het verhaal van de (nu nog jonge) Mercy kijk ik uit. Hopelijk wordt dat ooit nog vertaald.

Beoordeling: 8

Martine d.d. 14-09-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling