ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 18:50




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 756 - Beroer mij
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 18:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik had dit boek al een paar keer opzij gelegd. Door het verhaal op de achterflap trok het me hélemaal niet. Maar nu ook deel 2 verschenen is, zette ik me er toch maar toe het te lezen. En gelukkig maar!

Mirabel vond ik intelligent, humoristisch en heerlijk voortvarend (vooral in het verleiden van Alistair, ha ha!).
Alistair is een man met een voorname buitenkant, maar die nog wel wat te verwerken heeft na de slag bij Waterloo. Hij is een echte gentlemen, maar met een grappig schandalig verleden (de zeven zonden).
De vader van Mirabel speelt een leuke rol. Het verhaal van de bouw van het kanaal en de tegenstanders daarvan worden mooi verweven in het liefdesverhaal.

Een boek met humor, spanning, erotiek, leuke dialogen en twee volwassen hoofdrolspelers (Mirabel is 31).

Beoordeling: 8,5

Saskia d.d. 01-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Grappig dat je het een leuk boek vond. Ik vond het namelijk een draak. Ik heb de beoordeling niet meer, maar ik kan mij herinneren dat ik Allistair een irritant watje vond. Ik was blij dat ik het boek uit had (hoopte steeds dat het beter werd).
Gelukkig is een ander boek van Chase een van mijn favo's, anders was ik echt op haar afgeknapt.

Soomi d.d. 02-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Alistair Carsington is een dandy. Hij geeft ongelooflijk veel geld uit aan kleding, hij is zeer ijdel. Hij voelt zich niet goed als hij niet goed gekleed is. Hij ergert zich aan de slechte kledingstijl van Mirabel Oldridge.
Het is een wat saai verhaal met eindeloze discussies over de voor- en nadelen van een kanaal. Als nevenpersonage is er de vader van Mirabel, een verstrooide professor. Het einde is nogal zwak en teleurstellend.

Cijfer: 5

Martine d.d. 23-09-2014

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling