ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 06:37




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 15 - Verboden liefde
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 17:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Het eerste deel van dit boekje leest als een sneltrein, toen kwam ik in een impasse terecht... het laatste vierde ging weer in een volle vaart!!!
Al bij al een mooi boekje. Hij en zijn halfbroer zijn mjammie (behalve zijn borsthaar dan), er komt wel behoorlijk wat geweld aan te pas. Erotiek is middelmatig (niet helemaal mijn smaak, dus met veel geweld en minder passie, maar wel erg goed geschreven).

Mijn cijfer: 6,5 (hier laat ik mijn persoonlijke voorkeur de bovenhand krijgen, anders zou ik zeggen: 7,5)

Frenia d.d. 13-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We verschillen weer van mening :-), want deze vond ik heel goed. Ik heb hem (volgens mijn database) 2 keer gelezen, het laatst in juli 2003.
Mijn commentaar: Spannend verhaal, hij is heerlijk, zij had wat scherper gemogen.

Petra d.d. 14-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek is werkelijk een genot! Kan zeker tippen aan de hardcopies a la Deveraux of Garwood.
Zij staat op het punt te huwen met baron De Gourney en wordt niets vermoedend een pion in de machtsstrijd tussen de wraakacties van diens broer. De vogelvrij-verklaarde "Zwarte Wolf" die door verraad zijn hart heeft afgesloten kan geen weerstand bieden aan Servanne. Samen zetten ze alles in het werk om enerzijds het koningshuis te redden en anderzijds wraak te nemen op baron De Gourney.
Pittige dialogen en heerlijke onweerstaanbare bladzijdes gevuld met passie en romantiek kun je verwachten. Ik was in ieder geval aangenaam verrast en heb de roman in een ruk uitgelezen!

Mijn cijfer: Dikke 8

Cleopatra d.d. 02-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een verschrikkelijk spannend verhaal!
Lucien en Servanne. Hij een vogelvrijverklaarde en zij de verloofde van een ander.
Het water loopt je in de mond (kwijlen doe ik nog net niet!) wanneer je leest hoe hij wordt beschreven en hoe hij zich gedraagt. Zij is een redelijk pittige tante. Voeg dat samen en dan weet je zeker dat het wat wordt!
De manier waarop Lucien is verraden door zijn broer, diens minnares en Jan zonder Land is verschrikkelijk en het heeft zelfs van mij iemand gemaakt die bloeddorstige gevoelens kreeg!
De gevechten werden erg goed beschreven. Als ik het had gekund had ik het bij sommige stukjes met mijn ogen dicht gelezen (…). Soms werd tot in de finesses beschreven hoe er een arm werd gebroken, of hoe er een pijl bij iemand naar binnen drong.
De erotiek tussen Lucien en Servanne is geweldig beschreven.
De manier waarop zij dichter tot elkaar groeien is zorgvuldig verteld.
Geweldige (en gewelddadige) bijrollen spelen mee in dit boek, zowel "Friend" als "Foe".

Dit boek heb ik in 1 dag uitgelezen en op die ene dag zijn alle emoties aan me voorbij getrokken. Waanzinnig gewoon. Dit "oudje" heeft me wederom wakker geschud met de wetenschap dat Candlelight geweldige verhalen uitgeeft!

Hanny d.d. 09-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Servanne gaat trouwen met baron de Gournay. Onderweg naar haar verloofde wordt ze overvallen en ontvoerd door een vogelvrij verklaarde die zegt de echte baron de Gournay te zijn.

Ik vond het een erg leuk en spannend boek. Er raakten wel veel mensen bloederig gewond. De dialogen tussen Servanne en Lucien zijn pittig, de relatie tussen de twee groeit goed en de erotiek is goed.

Het complot en de redding is erg spannend.

Beoordeling: Goed, een 8,5.

Saskia d.d. 19-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boekje toevallig van de week uit.
Best leuk, maar niet echt bijzonder of zo. Ik heb sowieso niet zo heel veel met verhalen waar het eerste hoofdstuk eigenlijk het laatsfe is en de rest van het boek daar dan naartoe werkt.
De bijfiguren maakten het boekje meer dan de twee hoofdpersonen.
Enne dat er dan eentje Alaric heet. Echt een super mooie naam.

Nnathh d.d. 21-03-2007


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling