ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:23




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De storm in haar hart
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
De storm in haar hart is echt een leuk boek, het gaat over Jeffrey Birmingham. Als u eerdere boeken heeft gelezen van Kathleen Woodiwiss dan weet u dat Jeffrey Birmingham het broertje van Brandon Birmingham is van het boek Waarheen de storm ons voert. Net zoals eerdere boeken van Kathleen Woodiwiss is dit boek een knaller.
De storm in haar hart heeft van mij een dikke 10, het is een boek dat zeer de moeite waard is om te lezen net zoals de andere boeken van dezelfde schrijfster.

Hannie d.d. 28-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb alle boeken van Kathleen Woodiwiss, ik heb ze ook allemaal in 1 ruk uitgelezen behalve .. precies, dit boek, De storm in haar hart. Ik heb echt zitten worstelen om er doorheen te komen (is ook helaas niet gelukt). Ik kan je niet vertellen waar dat nou aan lag, maar vond het echt een teleurstelling (ik had er zo naar uitgekeken om er aan te beginnen). Maar misschien doe ik nog wel is een poging, al is het alleen om te kunnen zeggen ik heb alles gelezen van Woodiwiss hihi.

Mireille d.d. 01-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek viel me een beetje tegen. Het was een heel andere verhaallijn dan ik van haar gewend ben. Het komt stroef op gang, pas bij de helft wordt het een beetje spannend. Het wordt best een leuk boek, maar ik ben beter van deze schrijfster gewend.

Mijn cijfer: 6,5

Monique d.d. 28-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb al de delen van de Birmingham's gelezen en dan vond ik dit de iets mindere van het stel.
Had zij maar wat meer vertrouwen in hem gehad, maar ja, het blijft natuurlijk wel een roman, hè?
Maar wauw, wat gaat Jeff voor haar!!
Dit zijn nou wel de verhalen, waarvan je naderhand denkt "Ja, daar kan ik wel wat mee."

Mijn cijfer: een dikke 8

Realynn d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind de boeken over de Birmingham's allemaal goed. Met elk boek leer je ze iets beter kennen. Juist dat ze geen vertrouwen in hem heeft, maakt het verhaal. Ook het bijverhaal (om het zo maar even te noemen) vind ik er erg goed bij passen. Eigenlijk twee verhalen voor de prijs van één.

Anne-Marie d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling