ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 18 apr 2024 20:07




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het eeuwige vuur
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:08 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heel romantisch. Door omstandigheden trouwt een kapitein (de zoon van de hoofdpersonen uit Waarheen de storm ons voert) met een oude jeugdvriendin om haar te redden uit de handen van een opportunist die op haar verkregen erfenis uit is.

Mijn cijfer: 8

Monique d.d. 20-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

FANTASTISCH! Ik heb er geen woorden voor. Woodiwiss schrijft gewoon magisch.
Het verhaal boeide me van begin tot eind, en ik vond het in de verste verte niet op Waarheen de storm ons voert lijken.
Beau is goddelijk en Cerinyse past perfect bij hem. Ik vond vooral leuk dat Cerinyse mooi kan schilderen en éigenlijk zou ik het wel willen zien, dus fantaseerde ik er op los.
Aan erotiek miste het niet, en zeker de spanning, want die was gewoon erg goed!!!
ZEKER een boek dat ik weer ga lezen.

Mijn cijfer: 10

Hannie d.d. 01-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Het eeuwige vuur vond ik een van de beste van Woodiwiss. Spannend van het begin tot het einde, leuke dialogen en ik heb wel verschillende keren moeten lachen om gebeurtenissen in het verhaal.

Taki d.d. 01-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een heerlijk boek. Maar ja, KW is dan ook een van mijn favoschrijfsters.
Heerlijke dialogen met zeer veel humor.

Mijn cijfer: 7,5

JLoVe d.d. 02-06-2005

--------------------------------------------------------------------------------

25 jaar na ‘Waarheen de storm ons voert’, heeft Woodiwiss het vervolg geschreven. Ook dit is absoluut een heerlijk boek om te lezen.

Cerynise wordt na de dood van haar voogd op straat gegooid door diens zoon. Samen met Beau vaart ze terug naar huis, Amerika. Maar nog is ze niet veilig voor de zoon van haar voogd.
De relatie tussen Cerynise en Beau staat centraal in het boek. Als de liefde tussen beiden eindelijk is uitgesproken, wordt het boek soms wat zoetsappig, maar dat mag de pret niet drukken.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 02-11-2009

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling