ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 19 apr 2024 01:35




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:06 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit gaat me echt aan het hart om te zeggen, maar allemachtig wat een verschrikkelijk boek!
Het is jullie vast opgevallen dat deze titel wel héél lang onderin de browser van de indexpagina te zien was, maar dat komt omdat ik er maar niet doorheen kwam en er dus heel lang over heb gedaan om hem uit te lezen. Effe kijken hoe ik het zal omschijven: eh... hij is saai, zij is saai, het verhaal is saai, nou kortom, het hele boek is saai. Af en toe vroeg ik me echt af of KW dit wel echt geschreven had, zo slecht vond ik het. Het is het eerste KW boek dat me niet geweldig beviel en dat vind ik heel jammer.

Mijn cijfer: 4

Petra d.d. 12-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens. Het is een draak van een boek, maar volgens mij heeft het te maken met degene die het vertaald heeft. Gelukkig zijn haar andere boeken wel allemaal hartstikke goed.

Monica d.d. 12-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het spijt me, maar ik ben het niet echt met jullie eens. Het is natuurlijk geen "Shanna", wat ik een echte topper vind, maar als je het dan vergelijkt met een van Bertrice Smalls minder goede werken, valt het nog best mee. Het is inderdaad waar dat er heel wat minder passie in zit dan in de meeste boeken, maar het heeft in mijn ogen wel een goede verhaallijn. Maar ja, smaak is koop en aangezien lezen zoveel met gevoelens te maken heeft en die voor iedereen anders zijn, kan ik het jullie niet kwalijk nemen dat jullie het minder goed vinden...

Sara d.d. 08-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben misschien nog maar 14, maar ik lees best veel boeken. En voor eeuwig in jou armen van Kathleen Woodiwiss vond ik wel een leuk boek, ik had het in no time uit, het verhaal is misschien niet zo strak als andere boeken, maar saai vond ik hem niet... maar gelukkig smaken verschillen.

Hannie d.d. 28-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit best een goed boek, met wat andere elementen erin. Verraad bijvoorbeeld. Het is niet mijn favoriet, maar toch een 7,5 waard.

Monique d.d. 24-03-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling