ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 maart 2024 06:56




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 30 nov 2008 12:05 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Aan de ene kant vond ik het een erg goed boek, aan de andere kant kwam mijn vrouwenrechtenactiviste-kant de kop opsteken. Vaak had ik het gevoel dat Heather meer en beter verdiende, maar die arme Brandon kon natuurlijk niet alles weten. Trouwens, mocht die man helderziend geweest zijn, dan was het verhaal lang niet zo meeslepend geweest Toch vond ik het leuk om te lezen wat ik al min of meer had opgemaakt uit het vervolg, dat ik al jaren ervoor had verslonden.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 26-09-2004

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een absolute ‘goude oude’! Wat een heerlijk boek om weer een keer te lezen.
Heather wordt onder valse voorwendselen meegenomen naar Londen waar haar pad kruist met Brandon. Hij denkt dat ze een hoer is en neemt haar mee naar bed. De volgende dag slaat Heather op de vucht. Alleen maar om later door haar oom en tante mee terug genomen te worden, als ze erachter komen dat Heather zwanger is.
Heather en Brandon trouwen, maar van liefde is zeker geen sprake. Het duurt een hele tijd voor die er is en uitgesproken wordt.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 02-11-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een schitterend boek. Mijn eerste HC-roman. Gelezen bij oma.
Een mooi verhaal.

Debora d.d. 02-11-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn eerste historische roman, gelezen toen ik 12 jaar was en ziek op de bank lag en me vreselijk verveelde. Mijn moeder gaf me ten einde raad dit boek en ik was verkocht! Een verslaving was begonnen en gaat volgens mij nooit meer over.

Ellen d.d. 02-11-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dertig jaar geleden voor de eerste keer gelezen en nu nog altijd een keer per jaar.
Ik heb dit boek al drie keer opnieuw aangeschaft omdat het helemaal uit elkaar hing.
Dit boek is mijn HR-bijbel, terwijl de twee vervolgdelen me niet zo konden boeien, ondanks dat ik vreselijk verliefd was op Brandons broer Jeffrey.

Terecht een klassieker!

Christy d.d. 02-11-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling