ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:05




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: De geur van wilde rozen
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:47 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Erg goed boek!!
Het verhaal begint wat vreemd, vind dat dit stuk niet veel met de rest van het verhaal heeft uit te staan.
Als de hoofdpersonages elkaar voor het eerst ontmoet hebben begint het goed te worden. Ik vond het ook leuk dat het zich eens niet in Schotland of Amerika afspeelde.
Het is een boek waarin ik me helemaal inleefde. Erg mooi.

Mijn cijfer: 9

Jacquelien d.d. 14-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de eerste 50 bladzijden van dit boek gelezen en toen kwam ik er met geen mogelijkheid doorheen. Dit is het eerste boek dat ik ongelezen terug heb gebracht naar de bieb. De eerste 50 bladzijden beschrijven het trouwen van de koning en koningin van Engeland als ik me niet vergis. Dit vond ik zo'n oninteressante informatie, dat ik er mee gestopt ben.
Een boek moet snel genoeg leuk worden anders is het voor mij een verloren zaak!

Mijn cijfer: 5

Wuiffie d.d. 27-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Na de reeksen minnaars die meestal worden opgevoerd in Smalls andere boeken, was het een hele verademing om eens een vrouw en een man te zien verschijnen die elkaar trouw blijven.
Ook het feit dat India groeit van verwend kind tot een vastberaden, slimme en onafhankelijke vrouw vind ik een groot pluspunt. Langs de andere kant geeft de schrijfster je ook weer niet de indruk dat India dezelfde mate van onafhankelijk bereikt als wij nu hebben, ze blijft voor het beheer van haar fortuin nog altijd afhankelijk van mannelijke familieleden. Pas netjes in de tijdsgeest.
De hartstocht en de passie vonken gewoon van het boek af.
De enige afknapper vind ik de overduidelijk blonde man op de cover, terwijl Caynan Reis in het boek beschreven wordt als de eigenaar van een prachtige bos gitzwarte haren.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 27-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ben het helemaal met je eens. Ik vond dit ook een geweldige BS, en het vervolg over haar zusje Fortune vind ik zelfs nog beter!!!!!

Sandra d.d. 27-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling