ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:41




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03 dec 2008 18:43 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Deze viel me een beetje tegen, ik vond hem nogal tam en oppervlakkig voor een BS-roman. Het was een vermakelijk boek, maar ik denk niet dat ik hem snel een tweede keer zal lezen (misschien als ik hem helemaal vergeten ben).

Sandra d.d. 13-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Zo, wat zal ik zeggen? Niet echt een slecht boek, eigenlijk best wel te doen, maar niet mijn smaak.
Ik vind het vrij onzinnig dat bijna de eerste helft van het boek over het ongelukkige huwelijk met Calandra gaat, die dan toch sterft en dan gaat alles plots heel snel... een beetje té snel naar mijn mening.
Bovendien kibbelen Aurora en Valerian de eerste helft de hele tijd, als ze getrouwd zijn plotseling niet meer.
Met de erotiek zat het wel erg goed!
Geen humor...
Heel veel gedetailleerde beschrijvingen, ik hou daar wel van, maar met mate... bij dit boek heb zelfs ik (en dat wil wat zeggen) af en toe lange passages beschrijving overgeslagen.
Jammer, maar ik denk dat ik nu de eerste tijd geen BS meer lees...

Mijn cijfer: 5 (om maar niet te buizen, uiteindelijk viel het best mee, het was geen draak van een boek ofzo... nouja goed: uiteindelijk cijfer: 6

Frenia d.d. 28-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Nou, nee!! Dit is voor mij geen boek om nogmaals te lezen.
Het eerste deel vond ik vreselijk langdradig en erg uitgebreid vertelt in verhouding tot de rest van het verhaal, terwijl het daarna in een stormvaart gaat.
Ik heb er vier dagen over gedaan om het te lezen, omdat het me gewoonweg niet kon boeien (en dat is lang, he?).

Mijn cijfer: 6,5

Realynn d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het volledig met je eens, het verhaal is in het begin zeker te langdradig. Verschrikkelijk saai gewoon. Alles draait veel te veel om de zusjes, Valerian komt eigenlijk alleen maar aan bod als het meer dan echt nodig is. En later in het verhaal vind ik ook dat Aurore zich wel snel aan Valerian overgeeft. Wat de erotiek betreft is dit boek een dikke nul. Dit is voor mij zeker het slechtste boek van Small dat ik ooit gelezen heb. Ik vind een 6,5 eigenlijk nog veel voor dit boek.

Mijn cijfer: van mij een 5 en dan nog nipt.

Jodi d.d. 05-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling